کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی فرمانده از «حاج حسین یکتا» استمداد می‌جوید/ اوضاع «جاسک» خوب نیست

29 دی 1398 ساعت 15:00

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از حاج حسین یکتا مسؤول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها جهت کمک به منطقه سیل‌زده جاسک استمداد جست.


به گزارش بلاغ به نقل ازسردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از حاج حسین یکتا مسؤول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها جهت کمک به منطقه سیل‌زده جاسک استمداد جست.
سردار تنگسیری در تماس تلفنی از حاج حسین یکتا درخواست کرد که جهت کمک به سیل‌زدگان منطقه شرق هرمزگان به اتفاق تیم جهادی تحت امرش به جاسک سفر کند و در این منطقه بحرانی به یاری مردم بشتابد.
طلب یاری جستن از گروه‌های مختلف جهادی نشان از فوق بحرانی بودن منطقه جاسک و گابریک است و مردم در این منطقه چشم به راه نیروهای جهادی و مردمی نشسته‌اند.
حاج محمدحسین حسینی یکتا مؤسس جبهه فرهنگی انقلاب تحت عنوان بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا و کمک در شکل‌گیری سازمان اوج و سراج و شبکه تلویزیونی افق، مؤسس بنیاد کرامت امام رضا(ع) در آستان قدس رضوی و در نهایت با راه‌اندازی جمعیت امام رضایی‌ها جهت محرومیت‌زادیی، هدایت کمک‌های خیرین و یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل در حال خدمت‌رسانی به مردم است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411946

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411946/وقتی-فرمانده-حاج-حسین-یکتا-استمداد-می-جوید-اوضاع-جاسک-خوب-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com