تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۱۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی مقابل پرسپولیس، نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازساکت الهامی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در پایان اردوی آنتالیا اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را در آنتالیا پشت سر گذاشتیم و در روز آخر این اردو، مقابل قهرمان سوپرلیگ کوزوو به میدان رفتیم که بازی پرفشاری بود.
وی افزود: این اردو، شرایط تیم ما را در ادامه تغییر خواهد داد؛ هرچند که بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد شد، ولی تیم ما بسیار بهتر می‌شود و این پیشرفت را در دو بازی تدارکاتی‌مان احساس کردیم. 
الهامی گفت: حدود 15 جلسه تمرینی پرفشار را در این اردو انجام دادیم و دو بازی تدارکاتی پشت سر گذاشتیم و در کمپ بسیار خوبی حضوری داشتیم که شرایط اسکان و تغذیه بسیار مطلوبی داشت.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان کمی خسته‌اند که در روزهای آینده ریکاوری لازم را خواهند داشت و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت، فشارهای سختی را تحمل کردند.
وی بیان کرد: در روزهای آینده، رفته رفته از فشار تمریناتمان کاسته می‌شود و سعی می‌کنیم خودمان را از نظر تاکتیکی، آماده بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس کنیم و فکر می‌کنم، این بازی نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد.
سرمربی تراکتور تأکید کرد: از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط جوی شهر تبریز، این اردو را در هوای بسیار خوب آنتالیا برایمان تدارک دیدند تا بتوانیم روی زمین‌های مناسب تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را در نیم‌فصل دوم بدهیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما