تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۰۳
برای تشکیل فدراسیون کشورهای اسلامی ورزش زنان، وزارت ورزش به هیات گلف فشار آورده تا مجموعه ورزشی انقلاب را تخلیه کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدی‌ماه سال گذشته بود که وزیر ورزش و جوانان در حکمی الهه عرب‌عامری را به عنوان سرپرست فدراسیون اسلامی ورزش زنان معرفی کرد اما از آن زمان تاکنون این فدراسیون تشکیل نشده و هیچ برنامه‌ای هم نداشته است. اگرچه این فدراسیون سالها پیش فعال بود اما بعد از مدتی تعطیل و دوباره در زمان مسعود سلطانی‌فر تصمیم به احیای آن گرفته شد. البته در این مدت مهمترین بحث درباره از سرگیری فعالیت های این فدراسیون، دفتر آن بود و هیچ بحثی درباره اینکه محل این فدراسیون قرار است کجا باشد مطرح نشد تا اینکه مجموعه انقلاب برای آن در نظر گرفته شد.
* تشکیل یک فدراسیون بدون امکانات
دقیقا بعد از یک سال زمانی که عدم فعالیت این فدراسیون مشخص و انتقادات مطرح شد، عرب‌عامری در نشستی که در خصوص همایش "زن و ورزش" داشت، درباره این موضوع صحبت‌هایی را مطرح کرد. سرپرست فدراسیون اسلامی ورزش زنان در این باره اظهار داشت: وقتی حکم سرپرستی را گرفتم، هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی فدراسیونی را تحویل یک رئیس جدید می دهند، معمولا کلید را می گیرد و کار را شروع می کند اما ما هیچ چیزی نداشتیم. 
عرب عامری خاطرنشان کرد: چند تا از مسئولان توصیه کردند فدراسیون باید جای مناسب باشد چون ارباب رجوع ها، کاردارها و سفارتخانه ها هستند. اگرچه حکم داده شده اما امکانات لازم است. باید یک مستاجر را در مجموعه انقلاب بیرون می کردند تا ما بتوانیم آنجا برویم و این پروسه 6-7 ماه طول کشید اما باید سر و سامان داده شود.
عرب‌عامری در حالی این صحبت‌ها را مطرح و از مستاجرها سخن گفته که این مستاجر کسی نیست جز هیات گلف تهران که سالهاست در مجموعه انقلاب حضور داشته و فعالیت می‌کند.

 
*بی‌خانمانی گلف برای تشکیل یک فدراسیون
با توجه به اینکه تنها یک زمین گلف در تهران وجود دارد و در مجموعه انقلاب واقع شده، مسئولان هیات تهران براین باور هستند که دفترشان باید در کنار همین زمین و در مجموعه باشد اما به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش اعتقاد دیگری دارند.
امرالله کلانتری رئیس هیات گلف تهران در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: مجموعه انقلاب با رشته گلف شکل گرفت. 60-70 هکتار زمین بودند که گرفتند و آن را تبدیل به رستوران کردند. وزارت ورزش به جای اینکه کاری کند تا مردم از ورزش رایگان استفاده کنند، زمین‌‌های گلف را می‌گیرد و به رستوران تبدیل می‌کند. چرا در مجموعه‌ای که باید برای ورزش باشد، کار اقتصادی انجام می‌دهند؟

*کلانتری: جایی برای ما در نظر نگرفته‌اند
به گزارش خبرنگار فارس، واحد در نظر گرفته برای فدراسیون کشورهای اسلامی ورزش زنان 4 اتاق است که در یکی از اتاق‌ها هیات گلف تهران فعالیت دارد اما با نامه وزیر ورزش اعلام شده این اتاق از گلف گرفته شود در حالی که رئیس هیات اعلام کرده هیچ جایی برای آنها در نظر گرفته نشده است.
کلانتری در ادامه صحبت‌هایش گفت: یک اتاق 12 متری در اختیار هیات گلف تهران بود تا در کنار زمین فعالیت کند حالا از طریق وزارت ورزش فشار می‌آورند که آن را تخلیه کنیم. من حتی هفته گذشته به وزیر نامه نوشتم. برای ما جایی را در نظر نگرفته‌اند و این امکان هم وجود ندارد تا داخل شهر دنبال یک مکان بگردیم چون تنها زمین گلف شهر تهران در داخل مجموعه است. با مدیرکل استان تهران هم صحبت کردیم اما گفت نمی‌تواند کاری برای ما انجام دهد چون دستور وزیر است.
رئیس هیات گلف تهران خاطرنشان کرد: در کنار زمین گلف یک پایگاه آموزشی بود که آن را به بخش خصوصی دادند. به اسم اینکه می‌خواستند گلف را توسعه دهند آن را به بخش خصوصی دادند اما تبدیل به یک رستوران کردند!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴