تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۶۵
با وقوع آتش سوزی گسترده در جنگل‌های استرالیا، روش‌های متنوعی به منظور جمع آوری پول با هدف کمک به جبران این فاجعه ابداع شده که یکی از آنها مبتنی بر اجرای بازی‌های ویدئویی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازانگجت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات بازی‌های ویدئویی در استرالیا به نام هامبل با هدف جمع آوری پول برای جبران آتش سوزی و کمک به احیای پوشش جنگلی و اسکان حیوانات، اعلام کرده افرادی که حداقل ۲۵ دلار به این هدف اختصاص دهند، می‌توانند به ۳۰ بازی آنلاین برای اجرا دسترسی داشته باشند.

 
رقم قابل اهدا از این طریق بین ۲۵ تا ۴۰۰ دلار است و هر چه رقم اعطا شده افزایش یابد، تعداد بازی‌های قابل اجرا بیشتر می‌شود. هر کدام از این بازی‌ها توسط شرکت‌های مختلفی طراحی شده‌اند و امکانات و کیفیت‌های متفاوتی دارند.
هامبل اعلام کرده تمامی مبالغی را که به این شیوه جمع آوری کند، به سازمان‌های دست اندرکار جبران خسارات آتش سوزی جنگل‌های استرالیا اختصاص می‌دهد. این شرکت می‌گوید در مدت کوتاهی که اجرای این طرح را آغاز کرده بیش از ۲۵ هزار نفر در آن مشارکت کرده‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد آتش سوزی جنگل‌های استرالیا باعث نابودی ۱۰.۷ میلیون هکتار جنگل در این کشور شده که بزرگتر از مساحت کشور کره جنوبی است. این واقعه به مرگ ۲۸ نفر و بیش از یک میلیارد نوع گونه جانوری منجر شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما