کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکا دلش برای جانباختگان هواپیما نمی‌سوزد/ تلاش برای استفاده سیاسی از حادثه

28 دی 1398 ساعت 14:40

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: آمریکایی‌ها هیچ وقت دلشان برای جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نمی‌سوزد بلکه به دنبال آن هستند که از جان‌باختن تعدادی از انسان هم به عنوان وسیله‌ای برای اعمال فشار سیاسی استفاده کنند.


به گزارش بلاغ به نقل ازکارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه گفت: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران در واقع می‌تواند تعیین خطوط ما در شرایط فعلی باشد و واقعاً باید بگویم در شرایط فعلی ما به این تعیین خطوط از سوی رهبر معظم انقلاب احتیاج داشتیم.
وی افزود: من به عنوان یک نماینده نکات مهمی را از صحبت‌های مقام معظم رهبری دریافت کردم و رهبر معظم انقلاب همانند همیشه با دیدگاه منطقی خود راه را به ما نشان دادند.
نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی حادثه دردناکی بود و من با خانواده‌های جانباختگان این حادثه ابراز همدردی می‌کنم.
خانلری خاطرنشان کرد: آنچه که در اینجا قابل ذکر است این است که آمریکا درصدد است تا این حادثه را مستمسکی برای اعمال فشار سیاسی به جمهوری اسلامی ایران قرار دهد والا مقامات آمریکا به هیچ وجه دلشان برای جانباختگان این حادثه نسوخته و نمی‌سوزد.
نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت:‌اگر حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بر اثر یک اشتباه انسانی بود آمریکایی‌ها در 12 تیر 67 کاملاً آگاهانه و عامدانه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار دادند و بعد هم نه عذرخواهی کردند و نه زیر بار پذیرش مسئولیت آن رفتند.
خانلری خاطرنشان کرد: در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نیروهای مسلح ما نه تنها ابراز همدردی کردند و تسلیت گفتند بلکه مسئولیت کامل این حادثه را نیز پذیرفتند و از خانواده‌های جانباختگان عذرخواهی کردند. ما در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی شاهد مسئولیت‌پذیری کامل نیروهای سپاه بودیم





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411862

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411862/آمریکا-دلش-جانباختگان-هواپیما-نمی-سوزد-تلاش-استفاده-سیاسی-حادثه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com