تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۵۲
در آینده نزدیک ممکن است برای شناسایی افراد دیگر نیازی به کنترل کردن کارت شناسایی آنها نباشد و روش‌های خلاقانه دیگری مانند بررسی نحوه جنب و جوش اشخاص جایگزین شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنیواطلس، محققان فنلاندی می‌گویند تحوه تحرک، جنب و جوش و حرکات موزون هر فرد خاص خود او است و با بررسی همین موارد می‌توان هویت اشخاص را از یکدیگر متمایز کرد.
این پژوهشگران با استفاده از یک فناوری جدید ثبت حرکات افراد، ویژگی‌های روانشناسانه اشخاص را بر مبنای حرکات موزون و شیوه جنب و جوش آنها استخراج کرده و می‌گویند از همین طریق می‌توان حس و حال اشخاص، سطح همدلی و میزان برون‌گرایی، درون‌گرایی یا عصبی بودن آنها را دریافت.

 
همچنین با بررسی موسیقی که افراد را به تحرک و جنب و جوش وا می‌دارد نیز می‌توان  در مورد ویژگی‌های شخصیتی آنها قضاوت کرد. این روش فعلا در حد ۹۴ درصد می‌تواند شرایط و ویژگی‌های شخصیتی اشخاص را مشخص کند و محققان می‌گویند در آینده می‌توان دقت آن را باز هم بیشتر کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷