سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: بازیکنان ما تا آخرین لحظه مقابل مس جنگیدند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکیانوش علاسوند در گفت‌وگو با خبرنگار، بعد از پیروزی 6 بر 5 تیم حفاری مقابل مس در ضربات پنالتی اظهار داشت: تیم مس یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ ایران است. بازی خوب و پربرخوردی را همگان شاهد بودند و هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. از یک طرف حضور هواداران هر دو تیم به جذابیت این بازی کمک زیادی کرد.
وی افزود: در این بازی تیم مس از روی اشتباهات بازیکنان ما به گل رسید و ما هم از روی اشتباهات آنها به گل رسیدیم. البته من در همین جا از تمام بازیکنانم تشکر و قدردانی دارم. به این دلیل که تا لحظه آخر در مقابل تیم خوب مس جنگیدند.
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت این همه حواشی در این بازی چه بود گفت: حواشی که اتفاق افتاد بین بازیکنان هر دو تیم نبود و مسئولان باشگاه مس از عملکرد داوری ناراضی بودند که این اعتراض یک موضوع طبیعی است. به این دلیل که در این مرحله از لیگ همه بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و همیشه بازی‌های بزرگ حواشی زیادی هم دارد. بهتر است در این مورد کارشناسان داوری نظر خود را بدهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما