کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات جهانی هند آخرین شانس تیراندازی برای افزایش سهمیه

28 دی 1398 ساعت 9:40

فدراسیون جهانی تیراندازی براساس رنکینگ سهمیه‌های اختصاصی را برای بازی‌های المپیک معرفی می‌کند که یکی از شانس‌های ایران برای افزایش سهمیه مسابقات جهانی هند است.


به گزارش بلاغ به نقل ازمسابقات جهانی تیراندازی در همه تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی اواخر اسفندماه به میزبانی هند برگزار می‌شود که این مسابقات نقشی مهم و تعیین‌کننده در توزیع کسب سهمیه المپیک براساس رنکینگ جهانی دارد.
فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرده با اعلام رنکینگ جهانی در ماه می شرایط سهمیه‌های المپیک 2020 توکیو نیز مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه امکان کسب سهمیه از طریق رنکینگ برای چند ورزشکار ایران وجود دارد ملی‌پوشان ما هم مسابقات جهانی هند حضور خواهند داشت. گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش تپانچه ایران با توجه به رنک 17 جهان یکی از شانس‌های ایران برای کسب سهمیه به شمار می‌رود.
بعد از مسابقات جهانی هند، رقابت‌های آزمایشی کسب سهمیه المپیک به میزبانی توکیو برگزار می‌شود. این رقابت‌های روزهای 28 فروردین تا 7 اردیبهشت پیگیری خواهد شد.
ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه ایران در حال حاضر تمرینات خود را پیگیر هستند. هنوز ترکیب تیم اعزامی ایران به مسابقات هند مشخص نشده است.
کاروان ورزشی ایران 6 سهمیه المپیک در تفنگ و تپانچه کسب کرده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411828

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411828/مسابقات-جهانی-هند-آخرین-شانس-تیراندازی-افزایش-سهمیه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com