تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۶۲
به تازگی مدیر شرکت توییتر اعلام کرد که قرار نیست قابلیت ویرایش پست به توییتر اضافه شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشبکه اجتماعی توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که در چند سال اخیر توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. کاربران در این شبکه اجتماعی امکان به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو را دارند اما محور اصلی این شبکه اجتماعی ارسال متن است و کاربران بیشتر در این شبکه اجتماعی متن ارسال می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین ایرادات موجود در توییتر که کاربران از سال ۲۰۱۶ آن را به توییتر گزارش داده‌اند و از این شرکت انتظار دارند تا آن را بر طرف کند، نبود گزینه ویرایش در توییت‌های ارسال شده است.
کاربران مدت زیادی است که از عدم وجود قابلیت ویرایش پست‌های ارسال شده در این شبکه اجتماعی اعلام نارضایتی می‌کنند و برای ویرایش پست‌های خود مجبور به پاک کردن پست ارسال شده و ارسال مجدد آن هستند. تا چندی پیش مدیران توییتر اعلام می‌کردند که قرار است به زودی این مشکل بر طرف شود و کاربران از این پس توانایی ویرایش پست‌ها را نیز داشته باشند؛ اما به تازگیJack Dorsey  یکی از مدیران توییتر و در پاسخ به سوال یکی از کاربران از زمان حدودی در دسترس قرار گرفتن این قابلیت از سوی توییتر اعلام کرد: لطفا درباره این موضوع دیگر توییتر سوال نکنید.
پس از آن ویدیویی از مدیر توییتر منتشر شد که در آن اعلام می‌کند قرار نیست این قابلیت به توییتر اضافه شود.Jack Dorsey اعلام کرد شرکت ما در مقطعی اعلام کرد که قصد دارد این قابلیت را به شبکه خود اضافه کند اما در حال حاضر این قابلیت از اولویت‌های ما نیست و موارد بسیار مهم‌تری در دستور کار شرکت توییتر قرار دارد. شاید یکی از علت‌های اضافه نشدن قابلیت ویرایش پیام‌ها در توییتر به موضوع ارسال پیامک از سوی توییتر مربوط شود چرا که توییتر چند وقتی است سرویس پیامکی توییت‎‌های خود را راه اندازی کرده و پس از ارسال پیامک، امکان ارسال آن وجود ندارد.
با این حال باید در روزهای آینده منتظر ارسال خبری جدید از سوی این شبکه اجتماعی باشیم و ببینیم که نظر قطعی این شرکت چه خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰