تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۴۹
ابراهیم داروغه زاده درباره زمان معرفی داوران جشنواره فجر و چگونگی اکران فیلم‌های سینمایی در نوروز ۹۹ صحبت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازگروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب فیلم‌های بدون حاشیه در این دوره از جشنواره گفت: خوشبختانه در جشنواره امسال، چهره‌های نامدار سینما، پیشکسوت و جوانان فیلم دارند که نسبت به تنوع ژانر و موضوع نسبت به سال گذشته بهتر است. امیدوارم بتوانیم جشنواره خوبی داشته باشیم و احساس می‌کنم رضایت منتقدان را به همراه داریم.
وی درباره زمان شروع اکران در سانس‌های سینمای رسانه بیان کرد: هنوز برنامه‌ریزی دقیق نکرده ایم، ولی فکر می‌کنم ساعت سانس‌های سینمای رسانه‌ها مانند سال گذشته باشد.
داروغه زاده با اشاره به مذاکره درباره هیات داوران اظهار داشت: از شنبه هفته آینده گفت و گو‌ها با عزیزانی که بتوانند در این دوره جشنواره کمک کنند، انجام می‌شود.
وی درباره اینکه احتمال دارد از بین فیلم‌های انتخابی، اثری به جشنواره نرسد، عنوان کرد: بعید می‌دانم. چون همه تلاش می کنند فیلمشان به جشنواره برسد، ولی اگر هم فیلمی نرسید؛ از فیلم‌های رزرو استفاده می‌کنیم.داروغه زاده در واکنش به انصراف‌ها از جشنواره افزود: فیلمی انصراف نداده است، فقط تعداد محدودی از عوامل فیلم‌ها بودند که به دلیل حزن این روز های جامعه  و از آنجایی که هنرمندان روحیه حساسی دارند، طبیعی است که در جشنواره شرکت نکنند.
وی با بیان اینکه مطمئن هستم مردم حضور پیدا می‌کنند، گفت: ما خودمان امسال جشن نداریم و ان شاءالله با حضور هنرمندان که برای همدردی با مردم بیانیه داده اند یک کاروان برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و کرمان راه اندازی می‌کنیم و بین  سیل زدگان حضور داریم تا با آنها همدردی کنیم.
دبیر جشنواره فیلم فجر در خصوص ترکیب اکران عید ۹۹ از میان فیلم‌های جشنواره، خاطرنشان کرد: این موضوع را سازمان سینمایی باید برنامه ریزی کند، اما اینطور که شنیدم اولویت با فیلم‌های جشنواره است.
منبع: باشگاه خبرنگاران





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴