تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۴۲
هدف دشمن از این حرکات خبیثانِ اولاً اخلال در یکپارچگی ملت و ثانیاً تضعیف یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتشکل‌های جامعه اسلامی دانشجویان یزد پیرامون حادثه سقوط هواپیما بیانیه مشترک صادر کردند.
در این بیانیه این‌چنین آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ أُولَٰئِکَ هُمُ الصَّادِقُون(سوره حجرات_آیه ۱۵)
«مؤمنان، تنها کسانى هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده و دچار تردید نشدند و با اموال و جان‌هاى خود درراه خدا جهاد کردند. اینان‌اند که (در ادّعاى ایمان) راستگویانند.»
در پی اعلام خبر سانحه هواپیمایی پرواز ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین که منجر به شهادت جمعی از دانشجویان نخبه کشور عزیزمان گردید؛ باری دیگر غمی بر غم‌هایمان افزوده شد و شیرینی جهاد خالصانه نیروهای سپاه پاسداران درنبرد موشکی علیه آمریکای جنایت‌کار را بر کاممان تلخ نمود. لذا با خانواده‌های این عزیزان و ملت شریف ایران اعلام همدردی نموده و ابراز تسلیت خود را خدمت ایشان عرض می‌نماییم.
 شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس و اتحاد و یکدلی مردم در تشییع میلیونی این مجاهد فی سبیل الله، لنز دوربین جهانیان را متوجه کشور عزیز ایران گردانید و به چشم عده‌ای آتش کینه دوانید که این کینه‌توزان قدیمی درصدد گسستگی این اتحاد شدند.
زنجیره ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و پس‌ازآن، سقوط مشکوک پرواز اوکراین و اعلام خبر این حادثه نخستین بار از رسانه‌های کشور آمریکای معاند و در ادامه تجمع ساختارشکنان و هتاکانِ عده‌ای معدود که جنس شعارهایشان متفاوت با جمعیت میلیونی تشییع‌کننده سردار دل‌ها بود و از همه مهم‌تر موج‌سواری سفیر انگلیس و سلبریتی‌های طرفدار این جریانات بر احساسات مردم داغدار میهن، همگی حاکی از عملیات پیچیده و ادامه‌دار دشمنان است که بصیرت روزافزون ملت فهیم ایران به‌ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی را طلب می‌کند که دست معاندین این ملت را یک‌بار برای همیشه ازسرمان کم کند.
مدعیانی، در این دوره‌ی زمانی حساس که دشمن از همه‌ی ابعاد به کشورمان هجوم آورده و ملت ما در جنگی تمام‌عیار قرارگرفته؛ خواستار استعفا و مجازات سردارانی هستند که فرماندهان ارشد حوزه‌ی مهم نظامی‌اند و در دفاع از این ملت جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.
همچنین تهمت دروغ‌گویی و کتمان و پاسخگو نبودن به افکار عمومی مگر با فشار پیگیری بین‌المللی زده‌اند؛ درصورتی‌که سایه انداختن دروغ‌گویی بر افکار عمومی به خاطر اعلام خبری با اطلاعات ناکافی و عدم هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح توسط سازمان هواپیمایی ایران صورت گرفته و نیز سه روز پس از سانحه با بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی نتیجه را به ملت شریف ایران باصداقت تمام و نه بهانه‌تراشی همچون بعضی از مسئولان همراه با عذرخواهی اعلام کردند که رکورد جدیدی را به علت سرعت پیگیری در جهان نسبت به حادثه‌های مشابه ثبت کرده است، این‌ها در حالی هست که جمهوری اسلامی خود از کشور اوکراین و نماینده بوئینگ و نمایندگان کشورهای سایر کشته‌شدگان برای بررسی این حادثه دعوت نموده است درصورتی‌که می‌توانست به‌راحتی مسئولیت این حادثه را متوجه بوئینگ کند.
هدف دشمن از این حرکات خبیثانِ اولاً اخلال در یکپارچگی ملت و ثانیاً تضعیف یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران است. 
ما دانشجویان از نهاد‌های قضاوتی  و اجرایی مربوطه به این حادثه به‌ویژه ریاست محترم قوه قضاییه و وزارت امور خارجه تقاضا داریم ضمن بررسی هرچه دقیق‌تر این جریان و مجازات خاطیان این مسئله و چه‌بسا پرده برداشتن از دست‌های پشت پرده‌ای که در این جریان نقش مؤثری ایفا نموده‌اند و اکنون سعی در تشویش افکار عمومی و ماهی گیری از آب گل‌آلود دارند، مراتب را به اطلاع ملت بصیر ایران برسانند و همچنین محاکمه و اخراج سفیر انگلیس که از عوامل آشوب‌های ایجادشده در کشور است را در دستور کار قرار دهند.
در پایان قصور است اگر از زحمات بی‌دریغ و مخلصانه سپاه پاسداران در طول عمر ۴۱ ساله انقلاب اسلامی و تلاش‌های شبانه‌روزی در خدمت به خلق‌الله یادی نکنیم و با یک اشتباه سهوی و خطای انسانی و چه‌بسا قربانی شده دست عوامل خبیث استکبار با قضاوتی عجولانه و یک‌طرفه حق مجاهدت‌های صادقانه‌شان در خدمت به مردم را نادیده بگیریم. ملت فهیم ما حق آب و گلی را خوب ادا می‌کنند و اجازه نخواهند داد توطئه استکبار خبیث دست به دامن سردار دیگری برساند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما