تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۳۸
شهید احمد ترکمان‌منش در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت ایران! بدانید که خداوند حامی اسلام و مستضعفان است پس در راه ولایت قدم بگذارید و از امام امت فاصله نگیرید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید احمد ترکمان منش:
به نام الله یاری‌دهنده مستضعفین جهان
خدایا تو را قسم می‌دهم به من سعادت خوب مردن که همان شهادت در راه خودت است را عطا کن، مرا از آن محروم نگردان و این سعادت را نیز برای دیگر برادرانم و هموطنان مسلمان آرزو می‌کنم.
مادرم، برادرم و خواهرم سفارش من در این وصیت‌نامه به شما این است که همیشه به یاد خدا باشید و هیچگاه از قرآن و نهج‌البلاغه جدا نشوید. خدا را از روی سپاسگزاری عبادت کنید نه از روی ترس زیرا اینگونه عبادت کردن راه آزادگان است، آزادگانی چون حسین(ع) و دیگر شهدای اسلام. بعد سفارش می‌کنم از اموالم به فقرا انفاق کنید؛ اگر چنانچه جنازه مرا تحویل گرفتید در کنار دیگر شهدای اسلام دفن کنید.
ای امت ایران بدانید خداوند حامی اسلام و مستضعفان است پس در راه ولایت قدم بگذارید و از امام امت خمینی بت‌شکن این ابراهیم زمان فاصله نگیرید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴