تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۶۳۹
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری با اشاره به چهار ویژگی ولایت مداری حضرت زهرا (س)، گفت: انقلاب امام زمان (عج) شبیه انقلاب فاطمی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ماندگاری  در همایش تبلیغی فاطمیه که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهادت در زمانی رخ داد که دشمن به دنبال ایجاد فتنه در منطقه و کشور بود و همچنین سبب شد دنیا متوجه شود که هنوز انقلاب در حال حرکت است و هیچ‌کس هم به این فکر نمی‌کرد که تشییع پیکر این شهید عزیز با آن عظمت و شکوه برگزار شود.
استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی فردی امیدوار، بی‌قرار و تأثیرگذار و هرزمانی که با این شهید بزرگوار هم‌صحبت می‌شدیم، سرشار از امید و شورونشاط بود.
وی بابیان اینکه همه مردم ولایتمدار چهار ارتباط را با ولایت دارند، اظهار داشت: معرفت، محبت، اطاعت و نصرت چهار ارتباطی است که مردم ولایتمدار با ولایت دارند.
ماندگاری اذعان کرد: حضرت زهرا (س) برای ما اثبات کرد که آنچه برای ولی‌فقیه مورد فایده است این است که حق معرفت را نسبت به ولی ادا کند و امروزه متأسفانه این حق را در جامعه نمی‌بینیم.
استاد حوزه علمیه انقلاب امام زمان (عج) را شبیه انقلاب فاطمی دانست و اظهار داشت: هر انقلابی سه مرحله به نام‌های ظهور انقلاب، جنگ بعد از ظهور و حکومت بعد از ظهور دارد.
وی خاطرنشان کرد: ظهور هر انقلابی پذیرنده می‌خواهد که یعنی من و شما و مادرها در جامعه کسانی را پرورش دهیم که اسلام را بپذیرند، مردم ما شعار پذیرش اسلام را دادند ولی عمل پذیرش اسلام زیاد اتفاق نیفتاد که یک اشکال است.
ماندگاری با اشاره به اینکه ما برای انقلاب امام زمان پذیرنده واقعی می‌خواهیم، افزود: ما باید پذیرنده انقلاب امام زمان (عج) را پرورش دهیم و این‌ها هم همان کسانی هستند که پذیرنده دستورات اسلامند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰