تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۵۶۰
جمعی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در اعتراض به اقدامات ساختارشکنانه برخی از فرصت‌طلبان در مقابل سر در اصلی دانشگاه تجمع کردند‌.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به اقدامات ساختارشکنانه برخی از فرصت‌طلبان در مقابل سر در اصلی دانشگاه تجمع کردند‌.
دانشجویان همچنین در مقابل تعدادی از افراد که سعی داشتند با سواستفاده از ماجرای حادثه هواپیمایی اخیر فضا را ملتهب کنند، ایستادند.
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله»، «درد سقوط سنگینه»، «فتنه گرى ننگینه»، «عزادار یک شبه نمیخوایم، نمیخوایم» و «کاسب درد ملت، خجالت خجالت» از آشوبگران خواستند تا به رفتارهای غیر قانونی خود پایان دهند.
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی مانند «اگر سپاهی نبود، داعش الان اینجا بود»، «داغ عزیزان ما، نشسته بر جان ما، صنایع موشکی حافظ ایران ما» و «هم وطن هم وطن ، نرو تو تیم دشمن» نوشته شده بود.
دانشجویان همچنین با سر دادن شعارهایی مانند «پناه ایران زمین؛ سپاه مستضعفین»، «سپاه مستضعفان حمایت، حمایت» و ... حمایت خود را از نیروهای حافظ امنیت کشور اعلام کردند.
به گزارش فارس، از عصر امروز تعدادی از عناصر فرصت‌طلب با برگزاری تجمعات پراکنده و سردادان شعارهای هنجارشکن در دانشگاه امیرکبیر سعی داشتند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم