عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 از تکلیف این کمیسیون به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدعلی پورمختار نماینده مردم بهادر و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند تا به جانبازان و آزادگان فاقد شغل کمک هزینه معیشتی پرداخت کند.
وی افزود: اعضای کمیسیون همچنین بانک مرکزی را مکلف کردند تا  به 100 هزار نفر از فاقدین مسکن وام مسکن پرداخت شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: علاوه بر این اعضای کمیسیون در جلسه امشب خود مصوب کردند تا 10 درصد از عوارض بر ارزش افزوده برای دهیاری‌ها بنا است هزینه شود در مورد روستاهایی که فاقد دهیاری هستند این اعتبار در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان قرار گیرد تا برای توسعه اقتصادی و صنعتی استان هزینه شود.
پورمختار خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون همچنین مصوب کردند اعتباری معادل 300 میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی در دست احداث توسط دولت هزینه شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم