کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قوانین و مقررات در کشور به نفع تولیدکنندگان تفسیر شود

25 دی 1398 ساعت 9:00

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید قوانین و مقررات در کشور به نفع تولیدکنندگان تفسیر شود، مشکل قانون در کشور نداریم و باید مدیران به موقع برای تولیدکنندگان تصمیم گیری انجام دهند.


به گزارش بلاغ به نقل ازحاتم شاه ‌کرمی  در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان با وجود مساحت کوچک و تک شهرستانی بودن، اما یک استان استراتژیک است و دولت کمترین نقش اقتصادی را در بخش تولید در قم دارد و کاهش دخالت دولت در فعالیت‌های اقتصادی در استان یک نکته مثبت به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: کاهش تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری جزو شاخص‌های مثبت در استان قم است، در حالی که در برخی از استان‌های این کشور این روند صعودی دارد، همچنین افزایش آمار بیمه شدگان اجباری در استان قم هم جزو شاخص‌های مثبت است و سه درصد این آمار رشد پیدا کرد که نشان از عملکرد خوب مدیران قمی دارد.
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: عملکرد استان قم در بخش اقتصادی شاید کاملا راضی کننده نباشد، اما وضعیتش در مقایسه با استان‌های دیگر مطلوب است، استان قم جزو هفت استانی است که کمترین تعطیلی را در بین واحدهای تولیدی داشته است، نباید اجازه بدهیم که حتی یک واحد تولیدی هم تعطیل شود، همچنین احیای واحدهای تولیدی با اشتغال صدها نفر در قم رخ داد.
شاه ‌کرمی کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید را دارای اختیارات دانست و تصریح کرد: کارگروه ملی سعی کرد که این اختیارات را به استان‌ها تفویض کند.
وی ادامه داد: باید قوانین و مقررات در کشور به نفع تولیدکنندگان تفسیر شود، مشکل قانون در کشور نداریم و باید مدیران به موقع تصمیم گیری برای تولیدکنندگان انجام بدهند، باید ارائه خدمات به تولیدکنندگان به سمت الکترونیکی شدن برود تا وقت تولیدکنندگان برای انجام کارهای اداری گرفته نشود.
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید دست به برگزاری جلسه مشترک با کارگروه استانی در برخی از استان‌ها زده است تا مشکل برخی از شرکت‌ها را حل کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411543

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411543/قوانین-مقررات-کشور-نفع-تولیدکنندگان-تفسیر-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com