کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید نسخ الکترونیکی جزو برنامه‌های راهبردی تامین اجتماعی است

24 دی 1398 ساعت 16:00

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طرح حذف دفترچه‌های درمانی و تولید نسخ الکترونیکی جزو برنامه‌های راهبردی است، گفت: این موضوع در دو بخش مراکز ملکی تامین اجتماعی که متعلق به سازمان است و همچنین مراکز درمانی غیرمستقیم انجام می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازجواد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: با هدف هم‌افزایی، بررسی کارشناسی طرح حذف دفترچه درمانی و استحقاق درمان بیمه‌شدگان سازمان، کاهش فرآیند تردد بیمه‌شدگان سازمان به شعب تامین اجتماعی بحث الکترونیکی شدن دفترچه‌های بیمه در دستور کار قرار گرفته است.
معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طرح حذف دفترچه‌های درمانی و تولید نسخ الکترونیکی جزو برنامه‌های راهبردی است، تصریح کرد: این موضوع در دو بخش مراکز ملکی تامین اجتماعی که متعلق به سازمان است و همچنین مراکز درمانی غیرمستقیم انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در مراکز ملکی متعلق به  سازمان تامین اجتماعی دفترچه‌ها حذف شده و خدمات به صورت الکترونیک ارائه می‌شود، گفت: همچنین در مراکز درمانی طرف قرارداد نیز زیرساخت‌های لازم فراهم شده و خدمات دارویی به این شکل ارائه می‌شود.
عابدی با بیان اینکه در بخش دولتی نیز گام‌هایی در راستای الکترونیکی ارائه کردن خدمات برداشته شده است، تصریح کرد: منتهی برای جامعیت موضوع و جمع‌آوری دفترچه‌های درمانی لازم است که بخش دولتی نیز این کار را انجام دهد.
معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: داروخانه‌ها جزو نخستین واحدهایی بودند که زیرساخت‌های لازم برای آنها ایجاد شد، اما باید نسخه الکترونیکی نیز از سوی پزشکان داده شود که آنها هم نسخه الکترونیکی ارائه دهند.
وی در ارتباط با نتایج مثبت اجرای این طرح نیز گفت: طرح حذف دفترچه درمانی و استعلام استحقاق درمان بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی زمینه آرامش خاطر و کاهش مراجعات بی‌مورد بیمه‌شدگان را فراهم می‌سازد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411521

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411521/تولید-نسخ-الکترونیکی-جزو-برنامه-های-راهبردی-تامین-اجتماعی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com