کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال 10 دیزل ژنراتور برای وصل ارتباطات تلفن همراه در شرق هرمزگان/ ارتباطات به پایداری رسید

24 دی 1398 ساعت 15:10

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: اکیپ‌های ویژه‌ای از همان دقایق اولیه سیل در مناطق شرقی هرمزگان، به جاسگ و بشاگرد اعزام شده‌اند و اکنون ارتباطات پایداری در مناطق سیل‌زده برقرار است.


به گزارش بلاغ به نقل ازامیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در بندرعباس اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شرقی استان هرمزگان، اکیپ‌های عملیاتی مخابرات منطقه هرمزگان به جاسک و بشاگرد اعزام شدند و با تلاش ویژه‌ای اکنون ارتباطات در بشاگرد کاملا پایدار و در جاسک نیز در عمده مناطق سیل‌زده به پایداری رسیده است.
وی با بیان این که قطعی برق دلیل اصلی قطع ارتباطات در بسیاری از نقاط جاسک بوده است، خاطرنشان کرد: 10 دیزل ژنراتور به ایستگاه‌های کلیدی و مهم روستایی ارسال و عملیاتی شده تا ارتباطات مردم این مناطق برقرار شود.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان تأکید کرد: در زمان وقوع سیل و پس از آن، بیش از 90 درصد ارتباطات همراه اول در نهایت پایداری در جاسک و بشاگرد قرار داشت و علت قطعی برخی ایستگاه‌های ارتباطی نیز قطعی برق و در برخی نقاط قطعی فیبر نوری شرکت زیرساخت بود که با همت اکیپ‌های شرکت زیرساخت و اکیپ‌های شرکت مخابرات، بحمدالله وضعیت نرمال شده است.
یگانه خاطرنشان کرد: 3 تیم ویژه عملیاتی با تجهیزات کامل از مخابرات هرمزگان به شرق هرمزگان اعزام شده‌اند و اکنون به جز منطقه لیردف و راس المیدان در منتهی علیه شرقی هرمزگان، کل ارتباطات پایدار شده و مشکلی وجود ندارد.
وی درباره راه‌اندازی ایستگاه ارتباطی لیردف و راس المیدان نیز گفت: مشکل اصلی، قطع فیبر نوری شرکت زیرساخت است که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط فیبر در جریان است اما متأسفانه شدت سیل به قدری زیاد بوده که جاده و محورهای مواصلاتی و خطوط فیبر نوری را با خود قطع کرده و برده است و ایجاد ارتباط جدید با تلاش ویژه‌ای اکنون در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم تا ساعاتی دیگر ارتباطات این مناطق را نیز به وضعیت عادی بازگردانیم.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اضافه کرد: اکنون تا 8 کیلومتری لیردف ارتباطات همراه نرمال شده است و تمام تلاش‌مان را به طور شبانه روزی به کار گرفته‌ایم تا با همکاری اکیپ‌های شرکت زیرساخت، سریع‌تر ارتباط لیردف را نیز برقرار کنیم.
یگانه در پایان تصریح کرد: از ابتدای امسال و با نگاه ویژه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران، 70 ایستگاه جدید تلفن همراه در شرق استان نصب و راه‌اندازی شده است که گام بلندی به سوی افزایش پوشش ارتباطی در این منطقه پهناور و کوهستانی باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411516

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411516/ارسال-10-دیزل-ژنراتور-وصل-ارتباطات-تلفن-همراه-شرق-هرمزگان-پایداری-رسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com