تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۱
سرمربی تیم والیبال کاله گفت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اقدامی نسنجیده چالشی جدید برای والیبال ایران ایجاد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: خوشحالم که والیبال ایران توانست به المپیک صعود کند، چراکه این اتفاق منفعتی برای تمام اهالی والیبال دارد. باشگاه‌ها و مربیان و بازیکنان و ... به منفعتی می‌رسند که مستحق آن بودند. می‌توانم بگویم که در بدبینانه‌ترین حالت 99درصد اهالی والیبال پیش‌بینی می‌کردند که ایران المپیکی شود.
وی درمورد رفتار ایگور کولاکوویچ پس از صعود تیم ملی به المپیک و نشان داد «هیس» به کارشناسان والیبال تصریح کرد: دوست ندارم درمورد این موضوع حرف بزنم، اما باید بپذیریم که نقد و نقادی بخشی از ورزش است. نقادی به معنی مطرح کردن کاستی‌ها است و معتقدم اگر کولاکوویچ با حوصله‌تر رفتار می‌کرد، بهتر بود. شاید بهتر بود که کادر فنی سکوت می‌کرد تا این حواشی ایجاد نشود.

سرمربی تیم والیبال کاله با بیان اینکه کولاکوویچ با اقدامی نسنجیده چالش جدیدی در والیبال ایران ایجاد کرد، تصریح کرد: معتقدم که داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون باید به این موضوع ورود کند، چراکه والیبال ایران نیاز به آرامش دارد. از حالا 7 ماه فرصت داریم تا خود را برای حضور در المپیک آماده کنیم. ما دیگر دنبال شگفتی‌سازی و بازی خوب نیستیم، بلکه دنبال سکو هستیم. باید وضعیت بهتر و با ثبات‌‌تری را برای تیم ملی ایجاد کنیم. کاستی‌ها باید برطرف شده و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.
عطایی گفت: در شرایط کنونی 17-18 بازیکن داریم که توانایی حضور در ترکیب 12 نفره ایران در المپیک را دارند. سال‌ها است که والیبال ایران قدرت مطلق آسیا محسوب می‌شود، اما بازی با کره‌جنوبی این شائبه را ایجاد کرد که ایران در مصاف با تیم‌های ضعیف‌تربا چالش جدی روبرو می‌شود. به هر حال نباید با کسب یک موفقیت چشم‌مان را روی ضعف‌ها ببندیم. فکر می‌کنم حالا زمان واکاوی عملکرد تیم ملی است. پیش از این هیچکس از نظر فنی اظهار نظری نکرد تا مشکلی ایجاد نشود، اما حالا باید موضوعات مختلف به صورت درون خانوادگی مطرح و حل شود؛ البته خیلی از موضوعات را فدراسیون باید مدیریت کند نه یک فرد خاص!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰