عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از هواداران استقلال خواهش می‌کنم اجازه بدهند زمان مشخص کند چه کسی خائن و مافیا است،آنها قضاوت کنند که این آشفتگی و هیاهو در باشگاه پرسپولیس هم شد ولی آیا اتفاقی افتاد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکامران منزوی در خصوص نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: محسن کریمی و داریوش شجاعیان مصدوم بودند و باید به جای این 2 نفر باید 2 بازیکن می‌گرفتیم، یک بازیکن از استرالیا به نام ایبینی جذب شده و این انتخاب هم صد در صد توسط کادر فنی صورت گرفته است چون یکسری گمانه زنی ها شده بود که فلانی  یا مافیا در جذب وی دست دارد. این بازیکن با انتخاب صد در صد مجیدی جذب شده و امروز هم در تست های پزشکی شرکت می کند.
وی در خصوص دستیاران مجیدی گفت: مجیدی یک دستیار را خواستار شده که از کشور صربستان است. او در تیم های B و C  رئال مادرید فعالیت کرده و اهل صربستان است. میلیسی کلیکیچ روز چهارشنبه به همکاران دیگر استقلال اضافه خواهد شد. قرار است یک بازیکن دیگر هم به استقلال اضافه شود. این روزها خیلی مد شده که باید همه چیز را شفاف سازی کنیم و همه را قانع کنیم که فلان بازیکن به خاطر مقداری پول بیشتر به تیم دیگری رفته است. اگر پاتوسی به فولاد رفت دقیقا همین شرایط برای بازیکن خارجی مد نظر فولاد رخ داد و وی ( اوساگونا) به پرسپولیس رفت.
عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: اتفاقا کسی که به مسائل مالی در مورد پاتوسی ایراد گرفت یادش رفته بود که خلیل زاده عضو شورای تخصصی بانک مرکزی است.یعنی کسی که می خواست برای ما کلاس بگذارد نمی دانست رئیس هیات مدیره استقلال خودش مدرس دانشگاه است. واقعیت این است که پیشنهاد مالی فولاد از استقلال بیشتر بود و پاتوسی راهی فولاد شد. امروز هم اوساگونا راهی پرسپولیس شد ولی هیچکس نگفت به داد باشگاه فولاد برسید!
منزوی که با برنامه فوتبال برتر گفت و گو می کرد خاطر نشان کرد: حتی پیشنویس قرارداد پاتوسی امضا شده بود و حتی گفتیم حاضریم با فلان رقم این بازیکن را از باشگاه آفریقایی خریداری کنیم ولی صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم که این بازیکن به فولاد رفته است. در حال حاضر هم یک بازیکن آفریقایی مد نظر ما است و اگر مشکلی پیش نیاید از وی رونمایی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تنها مساله برای ما مرتضی تبریزی است چون در مورد حضور وی خیلی حرف و حدیث در آمد. حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای رضایتنامه وی هزینه شد. اگر باشگاه شهر خودرو این بازیکن را خواست ما در این زمینه اقدام می کنیم.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چطور شد آقایی به ذوب آهن رفت و برگشت گفت: آقایی پسر خوبی است و با نداری های باشگاه استقلال ساخته است. قرار بود وی به باشگاه نساجی منتقل شود ولی وقتی همکاران ما فهمیدند او به باشگاه ذوب آهن می رود این قرارداد را باطل کردند چون آقایی 3.5 سال با استقلال قرارداد دارد.
وی در خصوص اینکه چرا وی با پیراهن ذوب آهن عکس گرفت گفت: این بازیکن به عنوان بازیکن نساجی از ما رضایتنامه گرفت ولی بعد از روشن شدن قرارداد با ذوب آهن مباشری هم تماس گرفت و پرونده را باطل کرد. آقایی در استقلال می ماند چون بازیکنی آینده دار است.
منزوی در خصوص مذاکره با آنتونی استوکس گفت: ما وقتی دیدیم که این بازیکن با تراکتور قرارداد دارد اصلا سراغ او نرفتیم چون گرفتن رضایتنامه این بازیکن در توان باشگاه استقلال نیست.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چرا میلیچ به استقلال برنگشته است گفت: او یک مشکل خانوادگی دارد. او اصلا مشکلی هم از نظر مالی ندارد و قرار است با همسرش مشورت کند چون وی به تازگی پدر شده و باید از فرزند تازه به دنیا آمده اش مراقبت کند. ان شاالله وی به تیم ما بر می گردد.
وی با اشاره به اینکه چرا برخی از قراردادها به رسانه ها منتقل شده است اظهار داشت: من هنوز قرارداد استراماچونی و پاتوسی را ندیدم ولی در سایت ها هست! من از خلیل زاده و همکارانش خواهش کردم که چرا هر چیزی به باشگاه می آید سر از جای دیگر در بیاورد؟ قرار شده این موضوع بررسی شود تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.
منزوی در خصوص بازگشت بهرام امیری به استقلال گفت:ببینید باشگاه پرسپولیس هم دقیقا مشابه شرایط ما را تجربه کرد ولی در آرامش کارهایش را پیش برد. متاسفانه یک جریان مخربی و سازماندهی شده علیه استقلال صورت گرفت. چنان فشاری را در 45 روز گذشته تجربه کردیم که اگر خدا یاور ما نبود در این فشار خرد شده بودیم.انواع اقسام حرف هایی که در شان ایرانی نیست به ما زده شد آن هم بدون رصد کردن رزومه افراد. معلوم نیست در فضای مجازی چه نیتی خوابیده و مردم چرا تحت تاثیر این فضا قرار گرفتند. امیری هم تازه کارش را شروع کرده بود اما به یکباره علیه او هجمه وارد شد.
وی خاطر نشان کرد: الان می گویند مدیریت استقلال بحران دارد، مگر غیر از این است که تا امروز 40 در صد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است؟ ضمن آنکه 2-3 خرده حساب هست که آن هم حل می شود.از سوی دیگر تمامی بازیکنان مد نظر مجیدی انجام شده است و هواداران باید این موضوع را بدانند. مثلا اگر میلیچ به استقلال برنگشت قرار بود آقایی اضافه شود ولی مگر سپاهان راحت آقایی را از دست می دهد؟
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: یک جا گفتم ما مدیران آتش نشانی هستیم چون در ایمیل های استقلال یک روز نیست که خبر خوب وجود داشته باشد.روزی نیست که یک خبر بد، یا شکایت از داخل، خارج و شکایت اسپانسر به استقلال نیاید. آن هواداری که آنجور در فضای مجازی اجر کار هیات مدیره را ضایع می کند باید بداند که ما چه شرایطی را تحمل می کردیم هر چند باز هم به آن هواداران حق می دهیم. من قبول دارم اشتباه مدیریتی وجود داشته است ولی باید قبول کنیم که فوتبال ما در کل مشکل دارد. ما 2 سال است یک ریال از سازمان لیگ نگرفته ایم. با سند و مدرک این حرف را حرف می زنم، هفته گذشته که تلفن من را در کانال ها پخش کرده بودند در اوج ناراحتی به سازمان لیگ رفتم و گفتند 4 میلیارد هنوز بدهکار هستیم.
منزوی خاطر نشان کرد: ما 10 میلیارد تومان در آمد داشتیم،بنشینید بررسی کنید که طراز افتتاحی باشگاه استقلال چه شده است؟گزارش حسابرسی ما 120 بند داشته است.من این را گفتم که دردودل کرده باشم.
وی در خصوص ناراحتی مجیدی در هفته گذشته عنوان کرد:من 24 سال است که مجیدی را می شناسم و روحیه او را می دانم. او روحیه حساسی دارد، او دلخور بود که می ترسید دیاباته برنگردد. تیم او سرپرست نداشت که انتخاب شد ولی اینکه او استعفا بدهد و این حرفها را بزند اصلا درست نیست. او چون سحر خیز است صبح اولین زنگ را به من می زد که تکلیف بازیکنان چه می شود و اینگونه پیگیر بود.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص بازی با فولاد گفت: از آن طرف فولاد هم می گوید برگزار نشود و ما هم نمی دانیم تکلیف قائدی چه می شود و کی بر می گردد. این موضوع را هم باید فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد چون مساله فنی است.
وی در پایان عنوان کرد: از هواداران استقلال خواهش می کنم اجازه بدهند زمان مشخص کند چه کسی خائن و مافیا است.آنها قضاوت کنند که این آشفتگی و هیاهو در باشگاه پرسپولیس هم شد ولی آیا اتفاقی افتاد؟ اگر استقلال15 روز زودتر شکل می گرفت چه کسی سود می کرد؟ آنها تحمل کنند به زودی چهره خیلی ها رو خواهد شد و مشخص می شود چه کسی به استقلال ضربه می زند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما