کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت بیمارستان سلول‌درمانی از سر گرفته می‌شود

24 دی 1398 ساعت 9:20

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: در صدد معاوضه زمین قبلی در نظر گرفته شده برای ساخت بیمارستان سلول‌درمانی با زمین پارکینگی در نزدیکی مجموعه ساختمان‌های رویان هستیم تا ساخت بیمارستان سلول درمانی را آغاز کنیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازعبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در گفت‌وگو با خبرنگار  از برنامه دوباره برای ساخت بیمارستان سلول‌درمانی خبر داد.
وی اظهار داشت: پیش از این، زمینی برای احداث بیمارستان سلول درمانی در خیابان شهید باقری در نظر گرفته شده بود که به دلیل محدودیت منابع مالی کار ساخت این بیمارستان متوقف شده است.
شاهوردی افزود: در تعامل با شهرداری هستیم که بتوانیم زمین واقع در خیابان شهید باقری را با زمینی در نزدیکی مجموعه ساختمان‌های رویان در خیابان بنی‌هاشم جابه‌کنیم. این زمین پارکینگی مجاور رویان است.
*جابه‌جایی زمین قبلی با زمینی در نزدیکی مجموعه رویان
رئیس پژوهشگاه رویان تصریح کرد: به دلیل اینکه زمین قبلی واقع در خیابان شهید باقری گودبرداری شده است و برای منطقه خطراتی در پی دارد، تلاش داریم تا این دو زمین را با هم جابه‌جا کنیم تا هم دست شهرداری باز باشد که برای زمین قبلی تصمیم بگیرد و هم حمایتی که قرار بود شهرداری از آن زمین انجام دهد را در زمین مجاور رویان داشته باشد تا به این ترتیب فعالیت ساختمانی را آغاز کنیم.

 پیش از این، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به فارس گفته بود: زمین در نظرگرفته شده برای احداث بیمارستان سلول‌درمانی که توسط اوقاف تامین شده بود هنوز موجود است و در صورت تامین اعتبار، احداث بیمارستان سلول درمانی بار دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411481

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411481/ساخت-بیمارستان-سلول-درمانی-سر-گرفته-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com