تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۱۴۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام انزجار از برخی فتنه‌انگیزی‌ها در ماجرای سقوط تاسف بار بوئینگ هواپیمایی، گفت: صداقت سرداران سپاه بزرگ اسلام و انقلاب در این حادثه اخیر مورد تحسین و نشان از تاثیر آموزه‌های دینی و مکتبی در آنان است.
۰
plusresetminus
صداقت سرداران سپاه در حادثه اخیر برگرفته از آموزه‌های دینی و ارزشی آنهاست/ لزوم برخورد قاطع به ماجراجویی سفیر انگلستان
حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اعلام انزجار از برخی فتنه‌انگیزی‌ها در ماجرای سقوط تاسف بار بوئینگ خطوط هواپیمایی اکراین و با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و تمام ملت شهیدپرور ایران اسلامی و با اشاره به جانفشانی‌های سرداران سپاه اسلام در ایجاد امنیت و اقتدار پایدار به ویژه سردار سرافراز حاجی‌زاده که در بحرانی‌ترین شرایط، با اقتدار موشکی و اقدامات هوشمندانه  قدرت دفاعی و صلابت نیروهای مسلح را به رخ جهانیان کشید، اظهار کرد: صداقت سرداران سپاه بزرگ اسلام و انقلاب در این حادثه اخیر مورد تحسین و نشان از تاثیر آموزه‌های دینی و مکتبی در آنان است و اینگونه رفتارهای صادقانه باید در تمامی مسؤولان بخش‌های مختلف اجرایی کشور به عنوان  الگو قرار گیرد.

وی در ادامه با اعلام تاسف از برخی تحلیل‌های نادرست نسبت به اتفاقات اخیر، افزود: مجاهدت‌های سرداران سپاه بزرگ اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه عظیم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد سلیمانی و هم رزمانش ثابت کردند که همواره پشتیبان ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) هستند و آن حماسه عظیم نشان از انسجام و وحدت ملت غیور و بصیر ایران اسلامی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش و حضور فتنه‌انگیز سفیر کشور خبیث انگلستان تصریح کرد: سابقه فتنه‌انگیزی و تفرقه‌افکنی‌های استعمار پیر و غربی‌ها  در برخی کشورهای اسلامی و جهان حاکی از خوی خباثت آلود این کشورها نسبت به کشورهای مسلمان به ویژه جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم‌دار مبارزه با استکبار و استعمار است و باید دستگاه دیپلماسی و مسؤولان اجرایی کشور نسبت به این اقدام ماجراجویانه اقدامات عملی و برخورد قاطع صورت دهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مجهزترین پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق و منطقه، تاکید کرد: هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین‌الاسد که مجهزترین و بروزترین امکانات نظامی ایالات متحده آمریکا در آنجا حضور داشت نشان از اقتدار موشکی ایران اسلامی و قابلیت و توانمندی فرزندان رشید انقلاب  در سازمان هوا و فضای  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این اقدام تلافی جویانه از سوی نیروهای مسلح موجب بهت و حیرت جهانیان شده است.

شکریان‌امیری در ادامه با تقدیر از اقدامات شجاعانه و به‌هنگام سپاه پاسداران در عملیات انتقام سخت که مزین شد به نام شهید سرافراز اسلام سردار سپهبد قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند و حماسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل چهار دهه تلاش بی‌وقفه و مجاهدت‌های خاموش سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم و سردار سرافراز حاجی‌زاده است و قطعا امت قهرمان ایران اسلامی این تلاش‌های مجاهدانه را فراموش نخواهد کرد.

 استاد برجسته حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در بخش پایانی سخنان خود به بصیرت امت قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اشاره و بیان کرد: امروز عده‌ای فتنه‌گر و هنجارشکن سعی دارند در صفوف متحد و یکپارچه امت غیور ایران  خللی وارد کنند که قطعا با سیلی محکم امت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی مواجه خواهند شد و ایادی استکبار و دست نشانده‌های آنان در منطقه بدانند جمهوری اسلامی با خون شهیدانی چون قاسم سلیمانی و همه شهدای جبهه مقاومت روز به روز با عزت‌تر و مقتدرتر به مسیر متعالی خویش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
طاهر - قائم‌شهر
بنام خدا
باعرض سلام و ادب خدمت خوانندگان گرامی و ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حوادث تروریستی آمریکای جنایتکار در عراق و سقوط هواپیمای مسافربری
احتراماً، نظر به اینگه گروههای و گروهک‌های معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون منافقین مستقر در اردوگاههای فرانسه و تیرانا آلبانی، پژاک، کومله، دموکرات، جیش الظلم، جبهه الاحوازیه و ...، اپوزیسیون، عوامل مزدور داخلی آنها،افراد دارای سوابق سیاسی و امنیتی بویژه دارای سوابق عضویت و فعالیت، هواداری و ارتباط با گروهک تروریستی منافقین و برخی از دیگر گروههای، طی روزهای اخیر بدنبال حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان و اتباع برخی از کشورها، در حال جنگ روانی از طریق ترویج شایعات و اتهامات در فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیویی منجمله فارسی زبان و ... می‌باشند و کینه‌های 40 ساله خود را از نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکارتر نمودند و از طرفی درصدد انتقام از نظام، برخی از مسئولین کشور و فرماندهان و عزیزان سپاه هستند و در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای ایجاد، افزایش و تشدید و هدایت برخی از اعتراضات پراکنده در کشور و نهایتاً راه‌اندازی موج‌های جدید و برپایی و برگزاری اجتماعات و اغتشاشات در کشور بویژه همزمان با مراسمات تشییع ، تدفین و مجالس ختم شهدای عزیز این حادثه در سراسر کشور خصوصاً زادگاههای این شهدا و در محیط های دانشگاهی می‌باشند، لذا خواهشمندم
1/ ملت عزیز و شریف ایران علی الخصوص خانواده های گرامی داغدار و اقوام و بستگان و مرتبطین با این شهدا، بصیرت و هوشیاری خود را حفظ و افزایش داده تا امکان سوء استفاده احتمالی دشمنان و گروههای مزدور و عوامل داخلی آنها را در این ایام بویژه مراسمات مذکور سلب نمایند و نگذارند این مزدوران به وطن و ملت عزیز در داخل و خارج از کشور همچون گذشته موجی را ایجاد و در راستای اهداف شوم خودشان و انتقام از نظام و ملت عزیز موج سواری نمایند.
2/ نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی نسبت به تقویت و ارتقا اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی خود در این ایام و حفظ و ارتقاء آمادگی و توان عملیاتی در ایام قبل و حین و بعد از برگزاری مراسمات تشییع، تدفین و ختم اقدام نمایند تا خدای ناخواسته در برابر فریب و غافلگیری دشمنان غافلگیر نشویم.
نیروهای مسلح خصوصاً در خصوص مدیریت مراسمات تشییع و تدفین بمنظور پیشگیری از بروز حادثه تلخ بدلیل نقشه شوم این گروهها و عوامل مزدور آنها برای ایجاد درگیری و یا فشار در ازدحام جمعیت در خلال مراسمات تدابیر و اقدامات مفید و مناسب اتخاذ و اجرایی شود تا خدای ناکرده شاید حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
3/ اساتید، دانشجویان، مداحان، روحانیون و سخنرانان عزیز و همه افسران جنگ نرم در این ایام نسبت به بصیرت افزایی آحاد جامعه و خانواده شهدای عزیز در راستای ارتقاء هوشیاری آنها و دشمن شناسی و نهایتاً حفظ وحدت آحاد جامعه اقدام نمایند.
4/ در بیان مطالب و نظرات، تقوا و انصاف داشته باشیم و زحمات و خدمات خصوصاً نقاط مثبت مختلف 41 سال گذشته پاسداران عزیز و فدایی اسلاع و تشیع، میهن، وطن، امنیت و اقتدار اسلامی بویژه در دهه 60 در مقابله با غائله ها و حوادث گروهها و گروهک های ضدانقلاب، 8 سال دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و گروههای تروریستی در مناطق مختلف منجمله شرق و غرب کشور، گروههای تروریستی القاعده و طالبان، گروههای سلفی و تکفیری بویژه داعش در عراق و سوریه و تلاش با استراتژی بازدارندگی دفاعی در منطقه خاورمیانه و محور مقاومت اسلامی، خدمات و تسهیلات در دوران سازندگی از بعد از اتمام جنگ تحمیلی و در حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی گوناگون کشور، خدمات و ایثار و مجاهدت شبانه روزی و بعضاً گمنام در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی، را خدای ناکرده نادیده نگیریم و یک خطای انسانی و سهوی آنهم در شرایط جنگی و خاص کشور و منطقه را به زحمات و خدمات این عزیزان سرایت ندهیم هرچند که یک خطا و سهو و تکرار آن در آینده از هریک از عزیزان نیروهای مسلح کشور مورد پذیرش نیست و امیدوارم که اینگونه حوادث غم انگیز با درایت و تدبیر در کنار شجاعت و ایثار فرماندهان و کارکنان ، تکرار نشود.
5/ توجه داشته باشیم که امروز امنیت و اقتدارمان را مرهون و مدیون تلاش و ایثار این عزیزان علی الخصوص سرداران فرمانده؛ سلامی، جغفری، رضایی، فدوی، صفوی و ...، شهدای عزیز بویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و گمنامان عرصه جهاد و ایثار علمی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سردار شهید تهرانی مقدم و شهدای همرزم و همکاران ایشان و همه کارکنان نیروهای مسلح در سپاه، ارتش و ناجا و گمنامان بسیج، واجا و اطلاعات سپاه پاسداران هستیم.
6/ در مقابل توطئه و نقشه‌های دشمنان و عوامل مزدور آنها خصوصاً گروهک تروریستی نفاق - جنگ تمام عیار روانی دشمنان و گروهها و وابستگان آنها در داخل در این ایام - باشیم و دشمنان و عوامل خائن و شیوه و شگردها و ابزارها و اهداف و نیات آنها را خوب بشناسیم.
ما هم درخصوص این خطای انسانی و سهوی که موجب سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت تعدادی از هموطنان عزیز شده، از تمام وجود متاسف ، متاثر و داغدار و شریک غم بازماندگان هستیم.
7/ آگاه باشیم که هرگونه تخریب و یا تضعیف فرماندهان و پرسنل ایثارگر و فدایی ارتش، سپاه و ناجا، حرکت در استراتژی و توطئه دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی آنهاست که در آینده می‌تواند تبعات و لطمات بعضاً جبران ناپذیری و حتی خدای ناکرده حوادثی همچون سوریه و عراق و جولان داعش در شهرها و روستاها و هزاران هزار حوادث تاسف بار در تعرض به حریم کشور و خانواده‌ها و نوامیس را بدنبال داشته باشد که آنوقت آه و حسرت و پشیمانی و تلاش برای بازگشت امنیت و دفاع از حریم و حرم و خانواده فایده ای نخواهد داشت.
خواهشاً و تاکیداً در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمنان خارجی و عوامل مزدور آنها در این ایام و شرایط حساس کشور که ایجاد تفرقه در بین مردم و نظام و تخریب و تضعیف مدافعان امنیت و تمامیت ارضی و نهایتاً سوریه سازی ایران با تفرقه و راه اندازی جنگ داخلی است، کاملاً هوشیار و آگاه باشیم و به بصیرت خود بیفزاییم.
به صداقت فرماندهان عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیان شفاف حقایق افتخار میکنیم و انشاا... دیگر شاهد تکرار حوادث تلخ نباشیم.
امیدوارم خداوند منان به همه بازماندگان این شهدا، صبری جزیل عنایت و ارواح طیبه همه شهدای عزیز میهن اسلامی، سردار دلها و شهدای اخیر کشور و شهدای این حادثه دلخراش را با سیدالشهدا ع محشور فرماید و الساعه سر سفره ائمه هدی ع میهمان شوند.
روح شان شاد با فاتحه و 14 صلوات
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
feedback
Iran, Islamic Republic of
طاهر - قائم شهر
بنام خدا
باسلام و ادب
احتراماً، نظر به اینکه کشور خبیث انگلیس طی 40 سال گذشته نقش فعالی و پررنگی در حلقه دشمنان نظام داشته و دارد و سفارت و وابستگان دیپلماتیک آن در تهران در حوادث 78، 88، 95، 96، 97، 98 و حوادث شب های گذشته، مطابق اسناد موجود، نقش فعالی را در ایجاد و تشدید اجتماعات و اغتشاشات و فتنه ها داشتند، چرا مسئولین ارشد نظام بویژه دولت و وزارت امور خارجه، تصمیمات قاطعی را در اینخصوص اتخاذ و اجرایی نمی نمایند؟
تا کی باید شاهد نقش فعال و متاسفانه علنی و گستاخانه اطلاعاتی و عملیاتی سفارت انگلیس در فتنه های کشور باشیم؟
تا کی باید شاهد بسته شدن و افتتاح مجدد این سفارت باشیم؟ تاکی باید نظاره گر وساطت و شفاعت برخی از مسئولین کشور در آزادی بلافاصله بعد از آزادی باشیم؟ تا کی باید بشینیم و حضور گستاخانه سفیر را در اجتماعات ببینیم و یک تذکر آنهم در حد یک یادآوری عرف دیپلماتیک به سفیر و بعد از شرکت برخی از مسئولین در ضیافت شام و میهمانی سفارت خبیث انگلیس
مگر فعالیت و نقش اطلاعاتی و عملیاتی این سفارت و مسئولین و کارمندان محلی آن در حوادث 88 و 98 برابر مستندات نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور و اعترافات دستگیرشدگان و عوامل فتنه 88 در مراجع قضایی به اثبات نرسیده و محرز نشده است؟
هنوز به خبیث بودن و دشمن بودن و نقش و فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی این سفارت در جاسوسی و جاسوس پروری و براندازی نرم شک داریم؟
یا نکند خدای ناکرده برخی از آقایان و آقازاده ها که فارغ التحصیل و یا در حال تحصیل در دانشگاههای انگلیس هستند، خود را وام دار انگلیس می دانند و ملزم و موظف به حمایت، وساطت و شفاعت همیشگی و یا اینکه ضعف و ضعف هایی دارند که مجبور به سکوت و همراهی هستند.
این دوستان حامی دائم انگلیس و سفرا و وابستگان سفارت آنهم با سوابق فعالیت اطلاعاتی و امنیتی در سرویس اطلاعات و امنیت داخلی و خارجی انگلیس، بدانند که خورشید و ماه هیچگاه پشت ابر باقی نمی ماند و یک روزی حقایق آشکار خواهد و اسناد نیز توسط دلسوزان نظام و یا توسط خود سرویس در آینده همچون کتاب حقوق بگیران انگلیس در ایران چاپ و منتشر خواهد شد آنوقت فقط رسوایی می ماند پس دست از حمایت و وساطت مخفی و متاسفانه بعضاً آشکار از روباه مکار بردارند و از سزای اعمال خائنانه در این دنیا و آخرت بترسند و بهراسند.
متاسفانه در این سال ها طوری عمل نمودیم که کادر دیپلماتیک سفارت انگلیس و کارمندان محلیب آن به خود اجازه و جرات و حتی حق اقدامات و تحرکات آشکار اطلاعاتی و عملیاتی و حتی حمایت و پشتیبانی از مزدوران داخلی و فتنه گران را در فتنه ها به خود داده و می دهند.
تصمیم و اقدام انقلابی مسئولین ارشد نظام را در پایان دادن به فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی و گستاخانه آشکار این سفارت جاسوسی و جاسوس‌پرور خواستاریم.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴