کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرآبادی: سفیر انگلیس به عنوان عنصر نامطلوب باید از کشور اخراج شود

23 دی 1398 ساعت 16:50

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حضور سفیر انگلیس در جمع معترضین و تحریک آنها به اعتراض با هیچ‌یک از موازین بین‌المللی سازگاری ندارد و این سفیر باید به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به حضور سفیر انگلیسی در صف معترضین و تحریک تجمع‌کنندگان به اعتراض گفت: این کار سفیر انگلیس با هیچ‌یک از موازین بین‌المللی سازگاری ندارد و در چهارچوب وظایف دیپلماتیک یک سفیر نیست. 
وی افزود: سفیر انگلیس باید به عنوان یک عنصر نامطلوب از کشور خارج شود و دولت از انگلیس بخواهد تا شخص دیگری را به عنوان سفیر در ایران معرفی کند. 
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه و وزارت امور خارجه باید به موضوع حضور سفیر انگلیس در جمع معترضین و تحریک معترضین ورود پیدا کند و اقدامات لازم را در این زمینه صورت دهند. 
امیرآبادی خاطرنشان کرد: امروز دیگر دوره رضاخان و محمدرضا شاه نیست که انگلیسی‌ها هر کاری که بخواهند در ایران انجام دهند. مردم انقلاب کرده‌اند و پای انقلاب‌شان می‌ایستند و از استقلال کشورشان دفاع می‌کنند. 
وی افزود:‌ وقتی سفیر انگلیس در جمع معترضین و اغتشاشگران حاضر می‌شود و آنها را تحریک می‌کند، همانطور که گفتم باید به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج شود. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411424

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411424/امیرآبادی-سفیر-انگلیس-عنوان-عنصر-نامطلوب-باید-کشور-اخراج-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com