تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۲۴
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حضور سفیر انگلیس در جمع معترضین و تحریک آنها به اعتراض با هیچ‌یک از موازین بین‌المللی سازگاری ندارد و این سفیر باید به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به حضور سفیر انگلیسی در صف معترضین و تحریک تجمع‌کنندگان به اعتراض گفت: این کار سفیر انگلیس با هیچ‌یک از موازین بین‌المللی سازگاری ندارد و در چهارچوب وظایف دیپلماتیک یک سفیر نیست. 
وی افزود: سفیر انگلیس باید به عنوان یک عنصر نامطلوب از کشور خارج شود و دولت از انگلیس بخواهد تا شخص دیگری را به عنوان سفیر در ایران معرفی کند. 
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه و وزارت امور خارجه باید به موضوع حضور سفیر انگلیس در جمع معترضین و تحریک معترضین ورود پیدا کند و اقدامات لازم را در این زمینه صورت دهند. 
امیرآبادی خاطرنشان کرد: امروز دیگر دوره رضاخان و محمدرضا شاه نیست که انگلیسی‌ها هر کاری که بخواهند در ایران انجام دهند. مردم انقلاب کرده‌اند و پای انقلاب‌شان می‌ایستند و از استقلال کشورشان دفاع می‌کنند. 
وی افزود:‌ وقتی سفیر انگلیس در جمع معترضین و اغتشاشگران حاضر می‌شود و آنها را تحریک می‌کند، همانطور که گفتم باید به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج شود. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰