تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۰۱
رئیس بسیج اصناف کشور گفت: انتقام سخت بیرون کردن نظامیان آمریکایی از منطقه است، این موضوع محقق خواهد شد چرا که سربازان جبهه مقاومت به دنبال خون سردار سلیمانی هستند و خواهند بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازغلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور بعد از نماز مغرب و عشا در مراسم یاد بود سردار حاج قاسم سلیمانی که به همت اصناف ورامین در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهدای در جامعه زینت بخش محفل و جامعه هستند، به عالی ترین درجه شهدا می رسند که فی سبیل الله است می رسند و یکی از شهدایی که به این درجه نایل آمدسردار سلیمانی است.
وی گفت: سردار سلیمانی همیشه در خط و ربط ولایت بود، در مسیر ولایت حرکت می کرد، خاکی بودن و داشتن آرزوی شهادت سردار سلیمانی را محبوب مردم ایران و جهان کرده بود.
فرمانده بسیج اصناف کشور افزود: دشمنان نظام در مراسم عاشورای حسینی امسال در کرمان قصد داشتند سردار سلیمانی را ترور کنند که موفق نشدند، سردار سلیمانی سفرهتی زیادی به عراق داشت ولی در سفر اخیر به صورت رسمی و به دعوت دولت عراق به انجا رفته بود که در نهایت نا مردی این سردار مجاهد را ترور کردند.
وی در ادامه این همایش گفت: فرودگاه بغداد در دست آمریکایی ها ست و برای ترور نا جوان مردانه سردار دلها اقدامات اطلاعاتی مهمی انجام نشده بود چرا که سردار به طور رسمی وارد عراق شده بود و آمریکایی ها از این موضوع اطلاع داشتند.
حسن پور تصریح کرد: سردار سلیمانی ولایت پذیری محض داشت، پرورش یافته مکتب خمینی(ره) بود، اخلاص داشت، یاور مظلومان جهان و به ندای مظلومان جهان پاسخ می داد.
این مسوول بیان داشت: باید در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنگریم، نگاه کنید شما حضور پر شور مردم در این مراسم ها نشان از محبوبیت و اقتدار سردار داشت که پیکر سردار سلیمانی بعد از شهادت ملت ایران و جهان را با یکدیگر متحد کرد.
حسین پور گفت: اعتبار نظامی کشور آمریکا ۸۰۰ میلیون دلار است، ولی در بوجه سال آینده  کشور بوجه نظامی را کاهش دادند به جای اینکه افزایش دهند کم کردند که جای تاسف دارد، اعتبارات نظامی باعث افزایش اقتدار و امنیت کشور می شود.
وی اظهار کرد: در عین الاسد هیمنه آمریکا در هم شکسته شد، بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به آمریکا حمله نکرده بود، و حمله به این کشور باعث شد حفظ پایگاه های آمریکا در منطقه سخت تر می شود.
رئیس اصناف کشور تاکید کرد: محور مقاومت نقش خود را پر رنگ خواهند کرد، انتقام سخت بیرون کردن نظامیان آمریکایی از منطقه است، این موضوع محقق خواهد شد چرا که سربازان جبهه مقاومت به دنبال خون سردار سلیمانی هستند و خواهند بود.
وی خاطر نشان کرد: با اقتدار و درایت رهبری در حوادث اخیر و جنگ جهانی سوم که آغاز نشده پیروز آن جمهوری اسلامی ایران شد و این اقدام با بصیرت رهبری میسر شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما