تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۳۸۶
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره نشست این کمیسیون گفت: افرادی که دارای تابعیت غیرایرانی بوده و یا تابعیت دوگانه دارند اجازه هیچ گونه کمکی به احزاب، تشکل‌ها و کاندیداها را در انتخابات نخواهند داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار در تشریح جزئیات نشست  این کمیسیون گفت: در این نشست طرح شفاف سازی تامین منابع مالی فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از صحن مجلس برای بررسی پیشنهادات و رفع ابهامات به کمیسیون ارجاع شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس تغییرات اعمال شده در این طرح افرادی که دارای تابعیت غیرایرانی بوده و یا تابعیت دوگانه دارند اجازه هیچ گونه کمکی به احزاب، تشکل ها و کاندیداها را در انتخابات نخواهند داشت.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر کاندیداها می‌توانند در زمان مقرر تبلیغات از امکانات رسانه‌ای صوتی و تصویری استفاده کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما