تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۳۸۴
کاراته‌کای گیلانی تیم ملی بانوان با شکست خفیف مقابل رقیب چینی از کسب نشان برنز در لیگ جهانی شیلی ۲۰۲۰ بازماند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنخستین مرحله لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۰ سهمیه المپیک توکیو با برگزاری رقابت‌های بخش مردان و بانوان به میزبانی شهر «سانتیاگو» در کشور شیلی پیگیری شد.
سارا بهمنیار‌، ملی‌پوش گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم برای کسب نشان برنز به مصاف ران ران لی از کشور چین رفت، بهمنیار پیش از آغاز سال ۲۰۲۰ با کسب ۴۴۰۲٫۵ امتیاز در مکان پنجم وزن المپیکی منفی ۵۵ کیلوگرم ایستاده و یکی از پنج سهمیه این وزن را تصاحب کرد.
رقیب چینی با کسب ۳۳۱۵ امتیاز در مکان پانزدهم وزن المپیکی منفی ۵۵ کیلوگرم ایستاده و راهی سخت برای کسب امتیازات لازم در پیش دارد؛ وی نشان برنز آسیا ۲۰۱۹ و دو نشان برنز لیگ کاراته وان مسکو ۲۰۱۹ و توکیو ۲۰۱۹ را در کارنامه ورزشی خود دارد.
نبرد دو ابرقهرمان جهان در وقت‌های قانونی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت ولی این ران ران بود که نخستین امتیاز مسابقه را پس از وقت‌های قانونی کسب کرده و با قانون سنشو موفق به پیروزی شد؛ دیگر دیدار این وزن برای کسب مقام سوم یا پنجمی بین سارا هوبریخ از آلمان و جونا تسوکی از فیلیپین برگزارشده و تسوکی با پیروزی دو بر یک به نشان برنز رسید.
به گزارش فارس، بهمنیار برای رسیدن به دیدار سوم یا پنجمی لیگ جهانی کاراته وان شیلی ۲۰۲۰ مقابل جولیانا اولیویرا از برزیل با نتیجه هفت بر صفر و عایشه سایه از مراکش با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیده و در دیدار نیمه‌نهایی مقابل سراپ اوزچلیک تن به شکست شش بر دو داد.
نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه بیستم دی‌ماه با حضور ۴۶۶ کاراته‌کا از ۶۵ کشور در شهر سانتیاگو در کشور شیلی آغازشده و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم