تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۳۸۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی طرح الزام نیروهای نظامی به افشای اطلاعات نظامی و امنیتی آمریکا خبرداد و گفت: وزیر خارجه باید درباره حضور سفیر انگلیس در تجمعات به کمیسیون گزارش دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازخانه ملت،‌ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست امروز یکشنبه، 22 دی ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار داشت: نمایندگان در این جلسه حرکت غیر دیپلماتیک سفیر انگلیس که اقدام او مداخله در امور داخلی کشور و رفتار غیرمسئولانه بود را  تقبیح خواندن و محکوم نمودند بنابراین وزیر امور خارجه به کمیسیون دعوت می‌شود تا در این خصوص توضیح دهد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده روز یکشنبه (29 دی ماه) کمیسیون جلسه ویژه‌ای تشکیل می‌دهد و مسئله سقوط هواپیما بوئینگ را بررسی و ارزیابی می‌کند. مسئولان تمامی مسئولان دستگاه‌های مرتبط را دعوت خواهد کرد.
نقوی حسینی با بیان اینکه مدیرعامل هواپیمایی کشور در نشست امروز کمیسیون حضور داشت، گفت: آقای عابدزاده این حادثه هواپیمایی را دردناک و تاسف بار دانست و اشاره کرد که در این چند روز حجم کار سنگین بوده و همه امور باید مدیریت می‌شد. همچنین وی یادآور شد به دنبال استفاده از فرصت تحریم و در حال اجرای برنامه های خودکفایی هستیم تا با خودکفایی در تولید قطعات موردنیاز درآینده موجب سربلندی شویم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم از بررسی سه طرح جدید در کمیسیون خبر داد و تصریح کرد: طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده‌هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی دارند، طرح الزام نیروهای نظامی به افشای اطلاعات نظامی و امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا در چارچوب منافع ملی و همچنین طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران در جلسه مطرح و پیرامون آن ها بحث و بررسی صورت گرفت. رأی گیری این سه طرح به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما