تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۴
یکی از اعضای ارشد حماس ضمن اشاره به مواضع ضعیف تشکیلات خودگردان، سرکوب مقاومت در کرانه باختری، ادامه هماهنگی امنیتی با دشمن و امثال آن تصریح کرد، باید نبردی واحد علیه تعرض‌های صهیونیستی شکل بگیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجنبش حماس  اعلام کرد، افزایش شهرک‌سازی، تسلط بر منازل فلسطینی‌ها و اخراج ساکنان آن در چارچوب سیاست استعماری رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد که در تلاش است اراضی، خانه و املاک آنها را بدزدد و به زور وضعیت موجود را تحمیل کند.
بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت: مواضع ضعیف تشکیلات خودگردان، سرکوب مقاومت در کرانه باختری، ادامه هماهنگی امنیتی با دشمن، سکوت کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی نسبت به جنایات دشمن و تعرض‌های آن علی ملت فلسطین، مقدسات و ثروت‌هایش باعث شده این رژیم به ادامه جنایت‌هایش تشویق شود.
وی ادامه داد، سیاست‌های شهرک‌سازی، همه فلسطینی‌ها را در برابر چالش‌های جدیدی قرار داده که از آنها می‌طلبد وارد نبردی جمعی و واحد برای مقابله با این سیاست خطرناک و توهم امکان رسیدن به راه‌حل‌های سیاسی با رژیم اشغالگر بروند.
برهوم سپس خواستار توجه برخی سران منطقه به خواست ملت‌هایشان، توقف عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و کار در راستای تقویت مقاومت ملت فلسطین و بازگرداندن حقوق آن شد.
رژیم صهیونیستی هفته گذشته با ساخت ۱۹۳۶ واحد صهیونیست‌نشین دیگر در اراضی اشغالی فلسطینی در کرانه باختری موافقت کرد.
 «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین در واکنش به این موضوع گفت: این اقدام یک فشار برای جنگ شهرک‌سازی و استعماری است که اسرائیل علیه ملت فلسطین و به منظور تخریب امکان ایجاد دولت فلسطینی آغاز کرده است





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰