تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۱۱۳۵۹
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «چهره‌های مشرک را هرکجا یافتید، نابود کنید و بکشید» جالب است که در این آیه نمی‌گوید در سرزمین خود بکشید، بلکه می‌گوید هرکجا یافتید؛ این یعنی اقدام انتقام‌جویانه سپاه مطابق قرآن بود.
۰
plusresetminus
سیلی انتقام‌جویانه سپاه مطابق کدام آیات قرآن است؟
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در جلسه مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌ علیها به موضوع حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا پرداخت و اظهارداشت: سپاه پاسداران عزتمند، غیور، شجاع و مومن یکی از مهمترین پایگاه‌های آمریکای مستکبر، ظالم و خون‌ریز را در همان ساعت و لحظه‌ای که سردار بزرگ اسلام، انسان کم‌نظیر، عارف و سالک، سردار لشگر حق، سپهبد قاسم سلیمانی ناجوانمردانه و مظلومانه شهید کردند، مورد حملات موشکی قرار دادند. این کار با عظمت که البته یک گوشه از انتقام خون او و همراهانش بود، انجام شد.

وی با بیان اینکه انتقام کامل در پیش است، گفت: این کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر آیات قرآن است که داریم: « فَاقْتُلُوا الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ ؛ چهره‌های مشرک را هرکجا یافتید، نابود کنید و بکشید» جالب است که در این آیه نمی‌گوید در سرزمین خود بکشید، بلکه می‌گوید هرکجا یافتید. در آیه دیگر داریم: « إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ؛ هواپرستان و بت‌پرستان آمریکایی و اسرائیل، درون و باطنشان نَجَس است» و نَجَس از نجس بدتر است.

انصاریان ادامه داد: در آیه دیگری که کار سپاه با آن هماهنگ بود، داریم : « قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ ؛ شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دل‌های (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد.» یعنی اینکه دست شما، دست خداست و در این راه خدا انسان را یاری خواهد داد.

این مفسر قرآن کریم تصریح کرد: با این آتش سنگینی که برروی این سگ‌های هار می‌ریزیم، دل مردم که از کشتن حاج قاسم سلیمانی به درد آمد، خنک و خوشحال می‌شود.

وی با بیان اینکه آیه بعدی که کار سپاه با آن هماهنگ بود، داریم : « یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ ؛ ای پیامبر با مردمان کافر و منافق بجنگ، به آن‌ها سخت بگیر و رحم نکن، این‌ها را که می‌کشی جایگاهشان جهنم است و چه سخت جایگاهی است.»

انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: خدایا در این خانه معنوی دست نیاز به سوی حضرتت برمی‌داریم و از صمیم قلب از تو می‌خواهیم، لحظه به لحظه سپاه پاسداران ما را مورد لطف، احسان، یاری و کمک خود قرار دهی و شر دشمنان اسلام با فعالیت‌هایی که به دستور تو می‌شود، از سر ملت اسلامی برداری.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴