تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۶
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی خاورمیانه جدید با محور مقاومت تشکیل شده است.
۰
plusresetminus
خاورمیانه جدید با محور مقاومت تشکیل شده است/ایران با اقتدار موشکی روز دشمن را به شام سیاه تبدیل می‌کند
به گزارش بلاغ، آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلی جوادالائمه رامسر اظهار کرد: در استقبال از ورود و در بدرقه امام راحل حضور داشتم و امام‌جمعه تهران هستم و تهران را به خوبی می‌شناسم و اصلا مبالغه نیست که بگویم آیین تشییع سردار سلیمانی بعد از ارتحال امام(ره) بی‌سابقه بود.

وی افزود: از نزدیک مشاهده کردم که فضای شهرستانها پس از شهادت حاج قاسم یکدست عزادار است و مطمئنم اگر پیکر شهید سلیمانی به این مناطق می آمد قطعا مانند تهران پرشور و محشر بود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در تشییع و اجتماعات سراسر کشور پیام دارد و نباید از کنار این پیام ها سطحی گذشت اظهار کرد: اخلاص حاج قاسم به تبعیت از مقام معظم رهبری است و رهبری نیز چنین اخلاصی دارند.

وی افزود: به برکت خون حاج قاسم فرهنگ اخلاص و عشق به شهادت دوباره زنده شد.

خاتمی فرهنگ شهادت را مقابل فرهنگ دنیا طلبی دانست و با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت نجات بخش کشور از هجمه های دشمن و عامل عزت مردم است ادامه داد: فرهنگ ولایتمداری از دیگر برکات خون حاج قاسم بود که جانی دوباره به ولایتمداری مردم داد و این اجتماعات بیعت مجدد با ولایت است.

وی با بیان اینکه روزنامه های آمریکایی در گزارش های مختلف گفته اند که اگر ترامپ دیوانه روزی 10 دروغ نگوید سر حال نمی آید گفت: ایران امروز ایران مقتدر موشکی است که روز دشمن را به شام سیاه تبدیل می‌کند.

خاتمی افزود: مردم با حضور در تشییع و مراسمات سردار سلیمانی این مهم را که آن چیزی که دشمن را سر جایش می‌نشاند مقاومت و موشک است نه مذاکره را مورد تاکید قرار دادند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از طرح سه فوریتی مجلس ، این مصوبه را در شان مجلس دانست و گفت: هرچه در این سالها استدلال آوردیم مذاکره جواب نمی‌دهد ، شهید سلیمانی با خون پاکش این را به اثبات رساند.

امام جمعه موقت تهران گفت: به برکت خون شهید سلیمانی خاورمیانه جدید با محور مقاومت تشکیل شده است.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در ابتدای این مراسم گفت: خون حاج قاسم سلیمانی باعث شد بار دیگر افکار و سلایق مختلف زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴