تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۱۰۹۱۰
۰
plusresetminus
سوء استفاده از نام سپهبد شهید سلیمانی ممنوع
به گزارش بلاغ، همزمان با تشییع جنازه باشکوه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سراسرکشور، که با شکوه تمام نشان از قدرشناسی و تشکر مردم شهرهای مختلف کشور از ایشان دارد، فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به حاشیه رفته و عملاً موضوع دسته چندم در فضای سیاسی کشور است.

عمق اتفاق رخ داده به حدی بوده که هیچ کس تمایلی به ورود به بحث انتخابات در این روزها نداشته و همه پیگیر فعالیت برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم تشییع و تدفین این سردار ملی بودند.
امروز با تدفین این سردار ملی در شهر کرمان مردم قدرشناس به وظایف خود عمل نموده و حال نوبت مسئولین است تا انتقام خون سردار را، که به مطالبه عمومی در سطح جامعه نیز تبدیل شده است، به منصه ظهور برسانند.

در روزهای آینده مراسمات و پاسداشت‌های متفاوتی از سوی مردم برای سردار دل‌ها برگزار می شود که باید کاندیداهای احتمالی مجلس مراقب باشند تا از نام این سردار ملی، که برای همه آحاد جامعه هست و نماد وحدت ملی محسوب می‌شود، سوء استفاده نکنند و با برگزاری مجالس پر زرق و برق، انتشار عکس‌های یادگاری از ایشان، بیان خاطرات و ... سعی در نزدیکی خود به وی را نداشته باشند.

مطمئنا سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات خود با توجه به روحیه مردمی و خاکی که داشت با تمامی اقشار جامعه مراوده داشته و با آنها هم کلام می‌شده است. این فعالیت‌های مردمی سردار در طی سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده و دامنه گسترده‌ای از افراد را در برمی‌گیرد که نشان از مردمی بودن وی داشت.

امید است تا کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به این مهم توجه داشته باشند که اگر بی توجهی‌ای صورت پذیرد با سیلی سخت مردم ولایتمدار و عاشق سردار مواجه خواهند شد.

رضا سیفایی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما