تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۱۰۷۹۹
با حضور در مراسم تشییع در دانشگاه تهران رهبر انقلاب بر پیکر شهیدسلیمانی و یاران مجاهد او اقامه نماز کردند.
۰
plusresetminus
فیلم/ اشک‌های رهبر انقلاب در هنگام اقامه نماز بر پیکر شهدای جبهه مقاومت
به گزارش بلاغ، در روز رستاخیز تهران و وداع تاریخی مردم مؤمن و قدرشناس آن با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حضور یافتند و بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نماز اقامه کردند.

در این مراسم که با حضور چند میلیونی مردم و همچنین رؤسای قوای سه‌گانه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در فضایی آکنده از حسرت آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی در نماز، خداوند را برای بزرگ داشتن مجاهدان راه خود به‌واسطه فوز و توفیق عظیم شهادت، حمد و سپاس گفتند و علوّ درجات آن شهدای عالی‌مقام را مسألت کردند.

پس از اقامه نماز، تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی آغاز شده و مردم انقلابی تهران در حال تشییع نگین درخشان و بی‌بدیل مقاومت و یاران مجاهدش هستند.

فیلم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آتش است این اشک نیست .... سننتقم
feedback
Iran, Islamic Republic of
رهبرم ای عزیز فاطمه امروز اشکهای تو چنان بر قلبمان آتش زده... ای عزیز فاطمه بهت ....؟ قول میدهیم هر قطره اشک تورا سیلی کنیم و لانه ظلم وستم و جفا مستکبرین را بر سرشان خراب نماییم... امروز حجت برهمه رهروانت تمام است... تاجان در بدن داریم....چنان انتقامی بگیریم که دنیای ظلم و ستمتاکنون بخود ندیده..
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوستت دارم رهبرم ما همه قاسم سلیمانی هستیم ما همه منتظر فرمان شما هستیم ما از مرگ نمیترسیم و آماده نبرد در جبهه های حق علیه باطل هستیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
اشک رهبرم دلم را سوزاند واون صحنه ای که دختر شهید سلیمانی پیکر مقدس پدرش را در آغوشش گرفت اشک را از چشمانم سرازیر کرد خدایا خودت به ملت ایران صبر بده
feedback
Iran, Islamic Republic of
قربان اشک های شفا بهشت ماهم همراه تو گریه کردیم واشک ما را درآوردی. ما شاهد اشک های دشمن خواهیم بود که اشک تورا درآوردند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
قسم به اشک رهبر عزیزم انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه زندگیم بفدات آقاجان شمارا بخدا اذن جهاد بفرما سر از کفار برداریم