تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۱۰۶۷۴
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به موقع و به هنگام انتقام سختی از این‌ها گرفته می‌شود که آمریکایی‌ها برای همیشه پشیمان می‌‍شوند و زمینه ساز نابودی رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.
۰
plusresetminus
شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود/جواب دندان‌شکنی به امریکا می‌دهیم
به گزارش بلاغ، سردار محمدعلی آسودی در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای بادله میاندورود با اشاره به ولایت‌مداری آن شهید، اظهار کرد: در تضعیف جایگاه ولایت فقیه و ولایت‌مداری، دشمن بسیار تلاش کرد و بعضی‌ها فتنه‌ها کردند اما نتوانستند.

وی بیان کرد: ولایت‌مدار شدن یکی از رمز و رازهای محبوب دلها شدن است و سردار مطیع ولایت بود.

مسئول موسسه فرهنگی پاسداران اهل قلم، خاطرنشان کرد: اگر روزی یک عده با دیدن روی حضرت یوسف(ع) محو چهره آن حضرت شدند و دست‌های خود را بریدن اما امروز ما آنقدر محو جهان ولایت هستیم که سرهای خود را می‌دهیم.

سردار آسودی با بیان اینکه اعتقاد داریم ولی فقیه نایب امام زمان(عج) است، تصریح کرد: مخالفت با ولایت فقیه مخالفت با رسوال الله و ائمه معصومین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ اراده‌ها است، افزود: اراده ولی فقیه بر این شد که آمریکا نخواهد توانست سوریه را اشغال کند با اینکه بیش از صد کشور را جمع و به داعش کمک کرد.

سردار آسودی با بیان اینکه در این میدان هر کس پا می‌گذارد ابتدا باید عشق به شهادت را در خود تقویت کند، بیان کرد: سردار به‌دنبال شهادت بود و شهادت طلبی و ترویج فرهنگ شهادت ترویج فرهنگ حسینی است.

وی با اشاره به اینکه باید با مردم بود و درد مردم را حس و آن را درمان کرد و فاصله گرفتن از مردم برای ما سم است، گفت: مطمئن هستیم انتقام خون این شهید و باقی شهدا توسط مجاهدین که در سراسر عالم اعلام آمادگی کردند گرفته خواهد شد.

سردار آسودی با تاکید بر اینکه شهید و خون شهید ناپاکی و پلشتی‌ها را شستشو می‌دهد و یک فضای معنوی و دلنشین ایجاد می‌کند، اظهار کرد: دشمنان هزینه زیادی کردند تا در عراق فتنه ایجاد کنند اما خون شهدا این‌ها را از بین می‌برد.

وی افزود: طبق قوانین بین‌المللی اگر کشوری مورد تجاوز یک کشور دیگر به صورت علنی و رسمی قرار گیرد آن کشور اجازه دارد که تلافی کند و ما قانونا می‌توانیم جواب دندان شکنی بدهیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: به موقع و به هنگام انتقام سختی از این‌ها گرفته می‌شود که آمریکایی‌ها برای همیشه پشیمان می‌‍شوند و زمینه ساز نابودی اسرائیل فراهم می‌شود و امیدواریم همه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

آسودی گفت: این کار برای مسئولین پیام دارد که این انقلاب برای بقای خود خون داده است و اگر مسئولی کوچکترین مال اندوزی و سوء استفاده کند در مقابل شهدا قرار دارد.

مسئول موسسه فرهنگی پاسداران اهل قلم در پایان خاطرنشان کرد: این کار برای آمریکا هیچ پیروزی در پی ندارد بلکه برای جبهه مقاومت پیروزی می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما