تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۱۰۴۲۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: خون شهدا اجازه نمی‌دهد که سلطه‌گران جهانی به آرمان‌های امام و شهدا لطمه وارد کند و البته ما باید در این مسیر پایبند باشیم.
۰
plusresetminus
خون شهدا اجازه لطمه به کشور را نمی‌دهد/ دست و پا زدن استکبار برای حفظ موجودیت خود است
به گزارش بلاغ، سیدمرتضی بختیاری در همایش تقدیر از شهدای حامی و خیر مازندران که در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: شهدا همیشه منجی ما بوده‌اند و نام آن‌ها سرمایه و افتخاری بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهداست خاطرنشان کرد: خون شهدا اجازه نمی‌دهد که سلطه‌گران جهانی به آرمان‌های امام و شهدا لطمه وارد کند و البته ما باید در این مسیر پایبند باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه دشمنان با هر ابزاری دنبال آسیب زدن به کشور هستند تصریح کرد: ملت ایران امتحان‌های زیادی پس داده که حوادث آبان ماه امسال یکی از آن امتحان‌ها بوده و ملت ایران اجازه نمی‌دهند که امیال سلطه‌گران در جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشاند.

بختیاری، برگزاری همایش شهدای خیر را کاری بسیار ارزنده دانست و گفت: کار کمیته امداد مازندران بسیار ارزنده است چراکه پیوند شهدا با محرومین اتفاق خوشایند و مبارکی است.

وی افزود: استان مازندران در این کار هم مانند زمینه‌های دیگر پیش قدم بوده و امیدواریم این امر در تمام کشور اجرایی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه نشر فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کننده کشور است اظهار کرد: حمایت از محرومان بنابر فرموده امام خمینی(ره) از بالاترین عبادت‌ها است.

بختیاری وضعیت کشورهای استکباری را رو به افول دانست و خاطرنشان کرد: اگر تحریم، جنگ و وقایع تلخ ابتدای انقلاب برای این بود که آمریکا منافع خود را در خاورمیانه حفظ کند اما درحال حاضر تمام دست و پا زدن‌های کشورهای استکباری برای حفظ موجودیت خود است که نشان از تنزل آن‌ها دارد.

وی تصریح کرد: محرومان از جمله اقشاری در جامعه هستند که وفادار به انقلاب و طرفداران اصلی ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم