تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۲۶۴
عبدالحمید نقره‌کار عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و باجناق مهندس موسوی درباره بیانیه اخیر وی گفت: وقتی دیدم مهندس موسوی این بیانیه را تکذیب هم نکرد متوجه شدم انسان تاچه حد می‌تواند قابلیت سقوط کردن و فریب خوردن داشته باشد.
۰
plusresetminus
باجناق میرحسین موسوی: فکر نمی‌کردم میرحسین موسوی تا این حد سقوط کند
به گزارش بلاغ، عبدالحمید نقره‌کار عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و باجناق مهندس موسوی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه تحلیل اتفاقات سال 88 بعد از گذشت ده سال راحت‌تر است، اظهار داشت: دست فتنه‌گران با اقداماتی که آمریکا و برخی کشورهای غربی در حال پیاده کردن در کشورهای اسلامی هستند، رو شده است. به‌خصوص با حوادث اخیری که در ایران اتفاق افتاد و توطئه جدیدی که ایجاد کردند نشان می‌دهد آمریکا چون از طریق نظامی، اقتصادی و جنگ‌های نیابتیِ اوایل انقلاب توسط صدام و منافقین و یا داعش - در سال‌های اخیر- نتوانسته کاری پیش ببرد، جنگ‌های نیابتی داخلی راه می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه در اطراف سران فتنه کسانی بودند که برای‌شان فضاسازی کردند و اینها را در دام انداختند، گفت: بخشی از مردم هم از پشت صحنه واقعیت‌ها اطلاعی نداشتند و وارد ماجرا شدند اما عوامل داخلی این برنامه هنوز هم توبه نکردند، از مردم عذرخواهی نکردند و می‌بینیم در ماجراهای اخیر هم اطلاعیه و بیانیه دادند و حمایت کردند و متاسفانه خودآگاه یا ناخودآگاه در حال پیاده کردن نقشه دشمن هستند. متاسفانه گرایش به قدرت‌پرستی مقوله‌ای است که موجب می‌شود انسان از درون تمایل به فتنه کردن داشته باشند.

نقره‌کار با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی درباره حوادث آبان‌ماه و تشبیه نظام جمهوری اسلامی به رژیم پهلوی، اظهار داشت: من خیلی از این بیاینه تعجب کردم. من تصور می‌کردم این آقایان در حال حرکت به سمت عذرخواهی و توبه‌پذیری هستند اما نمی‌دانم چگونه می‌توان انسان را توصیف کرد که تا این حد نزول شخصیتی کند و فریب بخورد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: وقتی دیدم مهندس موسوی این بیانیه‌اش را تکذیب هم نکرد متوجه شدم انسان تاچه حد می‌تواند قابلیت سقوط کردن و فریب خوردن داشته باشد. من فکر می‌کردم امثال ایشان به سمت عذرخواهی از ملت، نظام، رهبری و خانواده شهدا بروند اما حقیقتاً احساس می‌کنم دیگر راه بازگشتی ندارند. در واقع با ادعای تقلب در انتخابات، نظام و قانون را تحقیر کردند و بر علیه قانون شوریدند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴