تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۰۹۴۹۷
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: دشمن از راه جنگ نظامی و تقابل مستقیم با ملت ایران راه به جایی نخواهد برد بلکه هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم نظام و مسئولان است.
۰
plusresetminus
شکاف میان مردم و نظام حربه دشمن علیه انقلاب/دشمن رو به زوال است
به گزارش بلاغ، سردار داوود آذرنوش در یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران در نکا با اشاره به گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل با برپایی انقلاب اسلامی اهداف مهمی را دنبال می‌کردند که استقلال و عزت ملت ایران از مهمترین اهداف ایشان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: کشور ما تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها زیر یوق کشورهای استکبار جهانی به خصوص آمریکا و وابسته کامل بود تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید اما در طول 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با روش‌ها و کودتاهای مختلف سعی در از بین بردن انقلاب اسلامی مردم ایران داشته است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور به بیان علت اختلاف آمریکا با انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: تنها انقلابی که در 40 سال توانسته روی پای خود بایستد و اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد انقلاب اسلامی است که دشمنی آمریکا ملت و نظام ما برگرفته از همین رویکرد ملت و نظام ما بوده است که اگر تغییر در آرمان های خود داشتیم الآن دشمنی به نام آمریکا نداشتم.

این مسئول اضافه کرد: آمریکا وقتی تثبیت ریشه‌های انقلاب اسلامی را دید از ابتدا به هر حیله و ترفندی نایل شد تا بتواند انقلاب را ریشه کن کند که از حربه نظامی در جنگ تحمیلی و قائله‌های مختلف نوار مرزی کشور تا ترورهای کور ایادی آن‌ها در کشور و در نهایت مسئولان آمریکا اعلم کردند با ورود انقلاب به 40 سالگی نظام از پای درخواهد آمد اما موفق نشدند.

وی به بیان دو عامل اصلی ضمانت حرکت نظام و انقلاب پرداخت و گفت: رهبری و ملت آگاه فهیم و شجاع ایران سبب حرکت روزافزون انقلاب بوده که امروز دشمن با فشار اقتصادی به عنوان آخرین حربه خود در حال مقابله با نظام و مردم ما است.

آذرنوش قضیه بنزین را آخرین تلاش نظام سلطه و ایادی داخلی و خارجی آنان برای سرنگونی نظام برشمرد و تصریح کرد: دشمن از راه جنگ نظامی و تقابل مستقیم با ملت ایران راه به جایی نخواهد برد بلکه هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم نظام  و مسئولان است.

وی گفت: همه قبول داریم که کوتاهی‌هایی در دولت‌ها شد و سبب فشار معیشتی به مردم شده چراکه آنچه دولت‌ها انجام می‌دهند درقبال مردم ما بسیار کم است و با شرایطی که دشمن ایجاد کرده سبب افزایش فشار به مردم شده در واقع مشکل اصلی کشور مدیریتی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور اذعان کرد: دشمن هدفگذاری کرده تا با ورود به جامعه ما و دودستگی‌ها مردم را از راه امام راحل دلسرد کرده و از آرمان های خود خسته کند البته آنچه امروز در کشور روی می‌دهد حاصل عملکرد دولت‌ها بوده که اگر به فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب به درستی عمل می‌شد وضعیت امروز ما از وضعیت کنونی بسیار بهتر می‌بود.

این مسئول با بیان در پیش بودن انتخابات مجلس، اضافه کرد: الآن دشمن به دنبال این است که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کرده و نشان دهد مردم به خاطر مشکلات اقتصادی حاضر به حضور در صحنه نیستند تا اینگونه بین مردم و نظام جدایی بی‌اندازد.

وی گفت: شهدا به دنبال اجرای آرمان های انقلاب و نظام بوده‌اند البته قطعاً دشمن رو به زوال است و با شکست مواجه خواهد شد که همه این‌ها در گرو استقامت و ایستادن بر روی آرمان‌ها است که اگر ما ایستادگی کنیم خداوند نیز کمک خواهد کرد.

آذرنوش حضور حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: حضور حداکثری باهر سلیقه و نگرشی باید پرشور باشد تا حلقه وصل بین مردم و نظام تحقق پیدا کند که تودهنی بر دهان دشمن خواهد بود چراکه آمریکا به عنوان دشمن درجه یک مردم ما به فکر تأمین نیازهای ما نخواهد بود.

وی گفت: تنها راه تبدیل شدن به یک کشور قدرتمند ایستادگی در برابر ظلم و زور است درحالی که در تمام زمینه‌های مدیریت شده مستقیم زیر نظر رهبر انقلاب به توفیقات فراوانی دست یافتیم به گونه‌ای که در زمینه‌های نظامی دارای نیروی مسلح مقتدر هستیم که دشمن جرأت تعرض به این ملت را ندارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: ما در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می توانیم روی پای خود بایستیم و آنچه باعث عزت و سربلندی ملت ایران است ایستادگی در برابر زور و ستم بوده که ضمن تعامل با دنیا از چارچوب‌های خود کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴