قطعی مکرر دو هفته ای آب در تعطیلات نوروزی در روستای ملاکلا از توابع شهرستان محمودآباد اعتراضات گسترده ای را در پی داشت.
۰
plusresetminus
مدیرعامل آبفار: قطعی آب نداریم/ قطعی 15 روزه آب در ملاکلا در ایام نوروز/ سیاسی کاری مدیر آب و فاضلاب داد مردم را درآورد
به گزارش خبرنگار بلاغ،قطعی مکرر دو هفته ای آب در روستای ملاکلا از توابع شهرستان محمودآباد اعتراضات گسترده ای را در پی داشت.
یکی از اهالی روستا با اعتراض به مدیریت آب و فاضلاب روستایی محمودآباد گفت: آب شرب روستا سالم نیست و تقریبا 15 روز یعنی در ایام تعطیلات نوروزی این روستا با قطعی مکرر آب مواجه بود.
وی ادامه داد: امروز 30 نفر از ریش سفیدان محل با اجتماع در شورای روستایی تصمیم گرفتند تا فردا با جمعیتی بالغ بر هزار نفر روبروی آب و فاضلاب روستایی تجمع کنند.
این ملاکلایی افزود: اگر همین روند قطعی آب در روستا ادامه پیدا کند مردم مطمئنا ساکت نخواهند ماند.
وی همچنین تصریح کرد:مدیریت آب و فاضلاب باید درباره قطعی مکرر آب و همچنین ناسالم بودن آب شرب در این روستا پاسخگو باشد.
یک منبع آگاه نیز در خصوص  مدیر آب و فاضلاب روستایی به خبرنگار ما گفت: رئیس اداره آب و فاضلاب محمودآباد در مدیریت ضعیف عمل کرده است.
این منبع آگاه تاکید کرد: وی به جای آنکه به مشکل مردم بپردازد بیشتر در حاشیه و به سیاسی بازی پرداخته و برای اصحاب فتنه در شهر تبلیغات می کند.
گفتنی است پیش از این مدیرعامل آبفار مازندران در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، خبر داده بود که در ایام نوروز امسال مشکل کمبود آب در روستاهای استان مواجه نیستیم.
عبداللهی با بیان اینکه افت فشار آب آشامیدنی در روستاهای گردشگری استان داریم، گفت: با تمهیدات صورت گرفته، هیچ گونه قطعی آب در روستاهای استان در ایام نوروز نداریم.
گفتنی است روستای ملاکلای محمودآباد روستایی گردشگرپذیر و همچنین بزرگترین روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 5000 نفر است. شغل اصلی مردم این روستا کشاورزی می باشد که عمدتا برنجکاریست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
فاطر
تو محشری ...محشر....
feedback
عرشيا
با سلام

مديرمحترم آب فاضلاب روستايي مازندران عزيزم دقت كن
جايي كه مردم درروزها وشبهاي ماه مبارك رمضان وروزهاي پايان سال وروزهاي عيدوبعنوان مثال همين ديروزيكشنبه تمام روز ازصبح تا اواخرشب آره درتمام روز وشب آب شرب ندارندوآب شربشان قطع است چرا چرا من دروستاي 4كيلومتري ساري صفرآبادم وضعيت روستاهاي اطاف همينه ولي هميشه درمواقع موردنيازآب شرب قطعه چرا چرا چندين ساله اين قطعي را داريم بارها با شركت استان وشهرستان حضوري وغيرحضوري تماس گرفته اما چه سود....
اون موقع جشن آب رساني به روستاهاي استان ميگرفتين .....
آب دريا رابه سمنان .....
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰