تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۰۹۴۴۸
امام جمعه موقت زیراب گفت:وظیفه ما است که تلاش کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و حواسمان به فریب و وعده‌های دروغین باشد.
۰
plusresetminus
حواسمان به فریب و وعده‌های دروغین انتخاباتی باشد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی رضایی در خطبه های نماز جمعه به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاری دینی است. 

وی با اشاره به شاخص‌های نماینده هم تراز با انقلاب گفت:براساس منویات رهبر معظم انقلاب یکی از  شاخصه‌های نماینده هم تراز با انقلاب انتخاب نماینده اصلح است و همانطور که ایشان فرمودند اصل انتخابات تکلیف الهی و انتخاب نماینده اصلح نیز تکلیف الهی است. 

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح تصریح کرد: نماینده‌ای اصلح است که درد مردم و کشور را بفهمد، از اشرافیگری و تجملات دور باشد، پایبند به اسلام، عدالت، منافع ملی و مرز واضح و روشنی با دشمن داشته باشد.  

این مسئول با بیان اینکه رعایت ملاحظه با دشمن باعث پیشروی آنها می‌شود، خاطرنشان کرد: هرچه ملاحظه شود دشمن جلوتر می‌آید، در مسئله هسته‌ای دیدیم که بعد مذاکره با آمریکا، به تعهدات خود عمل نکرد و از برجام خارج شد. 

 رضایی افزود: مسئله مذاکره موشکی را مطرح کردند که اگر انجام می‌شد مذاکرات بعدی را پیش می‌کشیدند.  

وی تلاش برای انتخاب بهترین فرد در انتخابات را وظیفه مردم دانست و گفت: کسانی که صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان تأیید می‌شود یعنی حداقل صلاحیت مورد نیاز برخوردار هستند اما بعد آن وظیفه ما است که تلاش کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و حواسمان به فریب و وعده‌های دروغین باشد. 

امام جمعه موقت زیراب به روز ملی ایمنی در برابر زلزله اشاره و خاطرنشان کرد: این روز به مناسبت زلزله بم نامگذاری شد، درواقع زنگ هشداری برای ماست به جهت ارتقاء آمادگی و آگاهی عمومی، آسیب شناسی گذشته، مطالعه تغییرات اقلیمی و پژوهش است.  

رضایی با اشاره به طرح استیضاح ترامپ و تصویب آن در مجلس نمایندگان اظهار کرد: اصل تصویب برعهده مجلس نمایندگان است و استیضاح برعهده سنای آمریکا، اما باید توجه داشت ترامپ چه استیضاح شود و چه نشود برای مردم، منطقه و کشورهایی که مورد ظلم قرار گرفته اند فرقی نمی کند، همه آنها خوی وحشیگری و تجاوز دارند. 

وی به فرمایش امام راحل درباره آمریکا اشاره و تاکید کرد: همانطور که امام راحل فرمودند: آمریکا استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست به ذات و ام الفساد غرب است. 

 امام جمعه موقت زیراب با اشاره به نقشه دشمنان برای به شکست کشاندن محور مقاومت خاطر نشان کرد: استکبار جهانی، آمریکا، صهیونیست و وهابیت سال‌ها در مبارزه با محور مقاومت شکست خوردند و به دنبال به شکست کشاندن محور مقاومت هستند اما بدانند محور مقاومت اندیشه و قدرت یک دولت نیست بلکه قدرتی برخواسته از آحاد مردم است.  

رضایی  در پایان مطالبات مردم عراق و لبنان را فرصتی برای سواستفاده دشمنان از موج بوجود آمده برشمرد و اظهار کرد: دسیسه‌های عراق و لبنان خساراتی پدید آورد، دولتشان باید مطالبات به حق مردم را رسیدگی کند اما متاسفانه دشمنان از این موجی که به راه افتاد بهره‌برداری کردند و گمان می‌کنند که می‌توانند محور مقاومت را به چالش بکشانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰