کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقیف خودروی حامل سوخت قاچاق در نکا

25 آذر 1398 ساعت 8:10

فرمانده انتظامی نکا از کشف 19 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک خودروی حامل سوخت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از حسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی به یک تانکر حامل سوخت در این شهرستان مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را حین تردد در این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن 19 هزار گازوئیل، فاقد هر گونه مدارک لازم از شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

زارع با اشاره به این که قاچاق کالا نه تنها باعث بیکار شدن قشر جوان جامعه می‌شود بلکه نوعی اقدام برای ضربه به اقتصاد و چرخه تولید کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 409124

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/409124/توقیف-خودروی-حامل-سوخت-قاچاق-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com