تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۶۹
رئیس دانشگاه آزاد گفت: سه سرای نوآوری در سطح استان تهران برای حضور دانشجویان نوآور در 22 بهمن افتتاح خواهد شد که با راه‌اندازی این مراکز دانشجویان می‌توانند ایده‌های خود را به محصول تبدیل کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به نقش صندوق‌های پژوهش فناوری و سراهای نوآوری در اشتغال دانشجویان،‌گفت: دانشگاه آزاد در گام دوم فعالیت‌های خود با تشکیل صندوق‌های پژوهش فناوری و همچنین ایجاد بسترسازی مناسب با راه‌اندازی سراهای نوآوری محیط آموزشی را برای دانشجویان مهیا می‌کند تا بتوانند با استفاده از خلاقیت‌هایشان ایده‌های خود را تبدیل به ثروت و در نهایت محصول بکنند.
* ۳ سرای نوآوری در استان تهران امسال افتتاح می شود
طهرانچی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نخستین سرای نوآوری دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات افتتاح شده است و دومین سرای نوآوری نیز در استان اصفهان تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود، این در حالی است که ۳ سرای نوآوری دیگر در ۲۲ بهمن امسال در استان تهران برای دانشجویان افتتاح خواهد شد.

*  سراهای نوآوری در حوزه های علم و فناوری و تبدیل ایده به ثروت کار می کند
وی ادامه داد: هر یک از سراهای نوآوری در حوزه‌های تخصصی مختلف با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های علم و فناوری، پژوهشی و همچنین تبدیل ایده به ثروت انجام خواهند داد، این در حالی است که دانشگاه آزاد معتقد است باید با بسترسازی مناسب و سرمایه‌گذاری برای قشر جوان کشور آنها را در مسیر نوآوری قرار داده که بتوانند با استفاده از تخصص و خلاقیتی که دارند، رونق تولید را در سطوح مختلف رقم بزنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷