کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتیجه بی‌فایده برای نساجی؛

نساجی و شهرخودرو در حسرت برد/رحمتی ناجی شهرخودرو شد

23 آذر 1398 ساعت 0:50

تساوی خانگی نساجی مقابل شهر خودرو با درخشش مهدی رحمتی که با یک بازی خوب نگذاشت دروازه تیم شهر خودرو باز شود.


به گزارش بلاغ، نساجی مازندران بعد از اینکه در هفته چهارم برابر تیم قعرنشین شاهین شهرداری به برتری رسید، دیگر تجربه پیروزی را به دست نیاورد و علاوه بر باخت در جام حذفی، در 9 مسابقه گذاشته‌اش در لیگ برتر نیز پنج مساوی و چهار شکست داشت تا با این عملکرد جزو تیم‌های پایین جدولی قرار بگیرد، اما امروز هم این روند ناکامی شاگردان مهاجری ادامه یافت و آنها در دیدار خانگی مقابل شهرخودرو که موقعیت‌های خوبی هم داشتند، به تساوی بدون گل رسیدند؛ در آن سوی میدان هم شهرخودرو نتوانست حتی با کسب پیروزی به طور موقت صدرنشین شود و همچنان در جایگاه چهارم ماند.

نساجی مازندران
 
علیرضا حقیقی
حامد شیری
مجتبی بیژن
حسن جعفری
مجتبی ممشلی
سید محمد میری
محمدعرفان معصومی
علی‌اصغر عاشوری
رحمان جعفری
رضا دهقانی(77- علی شجاعی)
محمد قاضی(87- محمدمهدی نظری)
سرمربی: محمدرضا مهاجری
 
شهرخودرو مشهد

سید مهدی رحمتی
علی نعمتی
محمدحسین مرادمند
فرشاد فرجی(72- فرشاد محمدی‌مهر)
محمدعلی فرامرزی
علی نبی‌زاده
اکبر صادقی
سعید صادقی
سروش رفیعی(46- مرتضی خراسانی)
امین قاسمی‌نژاد
یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل‌محمدی


اتفاق ویژه
روند ناکامی شاگردان مهاجری در کسب پیروزی به 11 مسابقه متوالی رسید و آنها امروز در حالی که فرصت‌های گلزنی زیادی داشتند، به تساوی رضایت دادند تا نتوانند از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا شوند.
شهرخودرو نیز پس از دو شکست و یک تساوی، امروز هم برای چهارمین مسابقه پیاپی ادامه یافت و آنها با عدم پیروزی مقابل نساجی، نتوانستند جزو سه تیم بالای جدولی قرار بگیرند.


حاشیه
* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.
* فرشاد محمدی‌مهر و کارلوس آلبرتو نسبت به دیدار اخیر شهرخودرو مقابل سپاهان، در مسابقه امروز در ترکیب تیم مشهدی حضور ندارند و به جای آنها علی نعمتی و سعید صادقی بازی می‌کنند.
* محمد عباس‌زاده به دلیل مصدومیت مچ پا و میلاد سرلک بخاطر شکستگی بینی در فهرست نساجی حضور ندارند.
* تماشاگران نساجی از ابتدای مسابقه با شور و حرارت خاصی این تیم را تشویق می‌کنند.
* یکی از هواداران نساجی در شرایط سختی روی تخت آمبولانس از نزدیک مشغول تماشای بازی تیم محبوبش با شهرخودرو است.
* جمعی از تماشاگران نساجی از پشت بام منازل خود بازی با شهرخودرو را تماشا می‌کنند.
* تماشاگران نساجی در دقیقه 33 یاد و خاطره زنده یاد مهرداد اولادی را زنده نگه داشتند.
* نام محمد عباس‌زاده در فهرست نساجی دیده نمی‌شود، اما این بازیکن روی نیمکت تیمش حضور دارد!

به شهرخودرو یک فرصت هم ندادیم

رضا مهاجری بعد از تساوی تیمش برابر شهرخودرو در کنفرانس خبری گفت:" ما باید در دو قسمت درباره این بازی صحبت کنیم. یکی اینکه شرمنده هواداران هستیم که این تیم هفته ها است برد نیاورده است. اما بحث دیگر این است که این نوع بازی کردن ارزش این را داردکه به بچه ها خسته نباشید بگویم."

وی افزود:" تماشاگران در این بازی از دقیقه یک تا نود تیم را تشویق کردندو دستشان را می بوسم. شهرخودرو از تیم های خوب لیگ ما است و دو هفته پیش صدرنشین مسابقات بود. اما این تیم با وجود توانایی هایی که دارد توسط تیم ما تحت فشار قرار گرفت آن هم در حالی که ما امروز دستمان بسته بود و سه چهار بازیکن را نداشتم."
او همچنین گفت:" این بچه ها قابل تقدیر هستند و تا آخرین لحظه عقب نمی نشینیم تا به وعده ای که به هواداران نساجی داده این عمل کنیم. ما یک نیم فصل و همچنین بازی با پرسپولیس را در پیش رو داریم ، باید خودمان را تقویت کنیم تا تیم بهترین شویم."

مهاجری در ادامه گفت:" امروز خط دفاع شهرخودرو و مهدی رحمتی به خوبی بازی را مدیریت کرده و برای تیمشان در آوردند. بچه های ما فرصتی به این تیم ندادند. شهرخودرو در بازی های قبلی بیشترین آمار شوتزنی را داشت اما ما با تغییر تاکتیک جلوی این تیم را گرفتیم. میلاد سرلک و محمدعباس زاده بازیکنان موثری هستند و همینطور علی شجاعی را ده دقیقه آخر به زور بازی دادیم."

وی اضافه کرد:" کار سختی داشتیم اما جوانانی که بازی آمدند خوب بازی کردند. به تیم و هواداران شهرمان افتخار می کنم."

سرمربی نساجی در ارتباط با داوری این مسابقه گفت:" هر تیم و مربی اش شخصیت خاص خودشان را دارند. ما خیلی جاها متضرر شدیم اما سعی کردیم به داورهای اعتراض نکنیم. من از جامعه داوری می خواهم دقت و تمرکز داشته باشند و فقط می توانم بگویم دقت کنند حق تیمی ضایع نشود. من هم شاید تا قبل از این پرخاشگر بودم اما از وقتی به نساجی آمدم و نجابت این مردم را دیدم بغضم را فرو می دهم. امسال درسهای زیادی از حضور در نساجی گرفتم. ماجرا فقط بردن نیست و خیلی چیزهای دیگر هم در میان است و یکی اش کارکردن در این فضا و با این تماشاگران است. هرجای دیگری بود شاید با دو باخت دودمان تیم را برباد می دادند."

مهاجری گفت:" ما بضاعت محدودی داریم. من به تیمم افتخار می کنم اما هزینه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن تیم های متمول است. بااینحال به دنبال رقم زدن اتفاقات بزرگ هستیم. من هشت سال است که به عنوان مربی کار می کنم اما افتخار می کنم که در اینجا حضور دارم. نساجی را با تمام وجود دوست دارم."

وی گفت:" امروز به نظرمن یکی از بهترین بازی های نساجی تا الان بود. به شهرخودرو یک فرصت هم ندادیم و چند فرصت خوب هم داشتیم."

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 408963

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408963/نساجی-شهرخودرو-حسرت-برد-رحمتی-ناجی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com