تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۸۸۸۷
امام جمعه زیراب گفت:بحث عراق نقشه‌ای برای محور مقاومت است.
۰
plusresetminus
بحث عراق نقشه‌ای برای محور مقاومت است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در نماز جمعه این هفته شهر زیراب به موضوع اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. محور بسیاری از تصمیم گیری ها و چراغ هدایت دولت و ملت است، مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مظهر اراده ملی است. 

 وی با اشاره به اصل ۶۷ قانون اساسی و سوگند یاد کردن نمایندگان خاطر نشان کرد: در قسمی که یاد می کنند یکی از موارد اشاره شده پاسدار حریم اسلام بودن و تقوا و عدالت داشتن است، نمایندگان در تبلیغات انتخاباتی خود باید در حریم شرع و عرف تبلیغ کنند تا مردم آنها را بشناسند. 

  امام جمعه زیراب به سخن امام راحل درباره مجلس اشاره و تاکید کرد: امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است، اگر امروز می‌بینیم که در برخی حوزه‌ها بخصوص اقتصاد نارسایی هایی وجود دارد به این علت است که نتوانستیم کسی را به مجلس بفرستیم که بتواند از حق مردم دفاع کند.  

رضایی با بیان اینکه کسانی که توانمندی لازم را دارند خودشان را نامزد کنند، افزود: عمل، فکر، اندیشه و هوش نماینده به اندازه افراد حوزه نمایندگی خود باشد، کسانی نامزد شوند که توانمندی لازم را دارند و آگاه به اصول کشور و بین الملل باشند. 

  وی به مبارزات شیخ زکزاکی اشاره و اظهار کرد:« شیخ ابراهیم زکزاکی» در طی ۲۰ سال توانست ۲۵ میلیون نفر را شیعه کند و دنیا را تکان دهد و ترسی ماندنی در دل دشمنان ایجاد نماید.  

امام جمعه زیراب ضمن ابراز خرسندی از دفاع سازمان ملل نسبت به برنامه های هسته‌ای ایران گفت: بعد از ۴۰ سال حرف قشنگی از سازمان ملل شنیده شد، دبیرکل سازمان ملل متحد گفته که طبق گزارشات مکرر ایران مو به مو به تعهدات خود عمل کرده ولی آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.  

رضایی مسائل کشور عراق اتفاقات اخیر را نقشه‌ای برای ضربه زدن به محور مقاومت دانست و تصریح کرد: بحث عراق نقشه‌ای برای محور مقاومت است، هرچند خسارت هایی شاید بتوانند وارد سازند ولی در نهایت محور مقاومت پیروز خواهد شد. 

 وی با بیان اینکه درخصوص گرانی بنزین باوجود اینکه گفته بودند تاثیری زیادی بر تورم ندارد ولی چنین نشد، افزود: زمانی که بنزین گران شد وزیرصمت و اقتصاد گفتند تاثیر ۴ تا ۶ درصدی بر تورم می‌تواند داشته باشد اما اکنون می بینیم که قیمت ها در حوزه‌های مختلف ۲۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافته است. مدیریت بر نظارت به بازار ضعیف است. 

 امام جمعه زیراب در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو درخصوص اهمیت جایگاه شورای نگهبان گفت: حرفهای متناقضی گفته می‌شود که ناکارآمدی ها به دلیل رد یا تایید صلاحیت هاست اما اینطور نیست، مسئولان شورای نگهبان امیدواریم به وظایف الهی، قانونی و ملی خود عمل کنند تا نمایندگان خوب و شایسته وارد مجلس شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴