تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۸۴۷
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ایران با بیان اینکه چهار هزار و 600 پروژه نیمه تمام در زمینه اجرای طرح هادی در روستاها در دست اجرا است، گفت: برای این تعداد پروژه چهار هزار و 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمدرضا شاملو  در گفت‌وگو با خبرنگار  در گچساران اظهار کرد: تاکنون برای بیش از 38 هزار و 500روستای کشور با جمعیت 19 میلیون و 500 هزارنفر طرح هادیاجرا شده است.
 وی ابراز کرد: تا پایان سال جاری یک هزار و 980طرح از طرح‌های نیمه تمام هادی  به اتمام  و آماده بهره برداری می‌شود.
این مسوول با بیان اینکه دوره طرح‎های هادی، 10 ساله است و پس از این مدت باید مورد بازنگری قرار بگیرد، افزود: در همین راستا تاکنون طرح هادی در بیش از 7 هزار و 800 روستا مورد بازنگری قرار گرفته و اجرای طرح هادی برای 18 هزار و 650 روستا صورت گرفته است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ایران گفت: در سالجاری چهار هزار و 600 پروژه نیمه تمام در زمینه اجرای طرح هادی و بهسازی  در روستاها در دست اجرا است.
 شاملو ادامه داد: برای این تعداد پروژه چهار هزار و 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شده است که تاکنون 30درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است.
 وی در ادامه به سندار شدن واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۱۲۰ هزار سند روستایی در کشور صادر  شده است.
 شاملو با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳ میلیون 500 واحد مسکن روستایی سند دار شده اند، عنوان کرد: قریب بر ۶ میلیون واحد مسکن روستایی در کشور فاقد سند وجود داشت که در چرخه اقتصادی روستا نقشی نداشتند که با صدور سند برای آنها دارای ارزش اقتصادی شده و به عنوان یک سرمایه مطرح هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما