کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمینه اشتغال ۵۰ هزار زندانی در کشور ایجادشده است

19 آذر 1398 ساعت 18:10

مدیر امور مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: در حال حاضر برای بیش از ۵۰ هزار نفر زندانی زمینه اشتغال ایجادشده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی زندان‌های خراسان شمالی علی سعیدی در مراسم معارفه سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی اظهار کرد: خدمت به مددجویان با ایجاد اشتغال مولد و نیز آموزش حرفه‌های مختلف از اهم اولویت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور است.
 
مدیر امور مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای بیش از ۵۰ هزار نفر زندانی زمینه اشتغال ایجادشده و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند نیز از دیگر اولویت‌های این بنیاد است.
مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی نیز در این مراسم اشتغال را جزء ضروری‌ترین مباحث در حوزه زندانبانی اسلامی، ایجاد روحیه و خدمت انسان دوستانه به مددجویان و خانواده‌های آنها  دانست و افزود: ایجاد اشتغال یکی از راه‌های موردنظر جهت جلوگیری از ورود مجدد مددجویان به زندان‌هاست و کسب مهارت در زندان و فراگیری آموزش برای ادامه زندگی در جامعه یک ضرورت به‌حساب می‌آید. 
گفتنی است در این آئین از تلاش‌های حمید غلامرضاپور تقدیر و بر اساس حکم انتصاب مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور سید محمد حسینی به‌عنوان سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی معرفی شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408743

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408743/زمینه-اشتغال-۵۰-هزار-زندانی-کشور-ایجادشده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com