تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۷۰۵
دبیر کمیته فوتسال بانوان آمل گفت:با وجود موفقیت های بانوان در همه زمینه ها اسپانسرها کمتر حاضر می شوند که در ورزش بانوان سرمایه گذاری کنند و این بزرگترین مشکل ورزش بانوان است.
۰
plusresetminus
اسپانسرها تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان ندارند
رقیه محمودپور در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه آمل از ظرفیت بالایی در فوتبال بانوان برخوردار است، اظهار کرد: استعدادهای زیادی در این رشته وجود دارند که متاسفانه بسیاری از آنها بعد از مدتی فوتبال را رها می کنند، خانوادها و مربیان باید از این بازیکنان حمایت و در آنها انگیزه لازم را ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه باید فوتبال را از پایه تقویت کرد، گفت: در نظر دارم با استعدادیابی هایی که انجام می دهیم تیم های نونهالان و جوانان را  تشکیل داده تا با آمادگی بهتری روانه مسابقات شوند.

دبیر کمیته فوتسال بانوان آمل در ادامه تصریح کرد: در چند سال اخیر تیم هیئت فوتسال بانوان آمل در لیگ دسته یک کشور قرار دارد که مایه افتخار استان و شهرستان است.

محمودپور به برخی مشکلات ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: با وجود موفقیت های بانوان در همه زمینه ها متاسفانه اسپانسرها کمتر حاضر می شوند که در ورزش بانوان سرمایه گذاری کنند و این بزرگترین مشکل ورزش بانوان است.

موسس نخستین مدرسه فوتسال بانوان استان در پایان با تاکید بر اینکه ورزش مایه ارتقای سلامت جامعه است، خاطرنشان کرد: بانوان نقش کلیدی جامعه و یک خانواده پویا را ایفا می کنند و قطعا برای تاثیرگذاری بیشتر به سلامت جسمی نیازمند هستند که ورزش می تواند این نیاز را حل کند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما