تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۷۲
سرمربی تیم نساجی گفت: روی اشتباهات فردی گل خوردیم، تماشاگران حق دارند به نحوه بازی تیم ما اعتراض کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ رضا مهاجری در نشست خبری بعد از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: در نیمه اول سر به هوا بازی کردیم اما آرام آرام بهتر شدیم. پنالتی را هم از دست دادیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم. نباید این طور شود. تماشاگران حق دارند که اعتراض کنند.
وی افزود: بازیکنی مثل حقیقی نباید اشتباه می‌کرد. ما می‌توانستیم به بازی برگردیم اما گل دوم را خوردیم و این مسئله به تفاوت دو تیم در تعویض‌ها برمی‌گشت . علی شجاعی مصدوم بود و او را نداشتیم اما تیم ذوب‌آهن خیلی خوب بسته شده است. هر چند ما از نظر بازیکن محدودیت‌هایی داریم. بازیکنان ما کم تجربه بودند اما با این شرایط موقعیت‌هایی به دست آوردیم که باید از آن استفاده می‌کردیم. از تماشاگرانمان عذرخواهی می‌کنم چرا که ما حتی در خانه هم باختیم اما تشویق شدیم. این مدل باختن بد است و باید از آن تجربه کسب کنیم. 
مهاجری در خصوص اینکه بعد از خوردن گل دیگر موقعیتی به دست نیاورید، افزود: ما از اینکه گل نمی‌زنیم تحت فشار هستیم. اما در برخی بازی‌ها سخت‌تر از این توپ‌ها را هم گل گردیم. به استقلال و سپاهان که کم گل خورده بودند گل زدیم و این نشان می‌دهد که در روند گلزنی بهتر شدیم اما امروز اسیر اتفاقات شدیم. امیدوارم قدر تماشاگرانمان را بدانیم و حق نداریم اشتباهات فردی کنیم. اگر لازم باشد برای تیم روانشناس می‌آوریم. 
سرمربی نساجی درباره اینکه تیم شما در باد بازی با سپاهان خوابیده بود،‌گفت: ما روی چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و از نظر نفرات دست ما بسته است. بازی روی چمن مصنوعی جان بازیکن را می‌گیرد و بازیکنان ما تحت فشار هستند. ما باید مشکلات راحل کنیم. هر چند که به استقلال باختیم اما مقابل این تیم خوب بازی کردیم. من برای تیم ذوب‌آهن احترام قائلم اما ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. 
وی در خصوص اینکه هواداران نساجی عصبانی هستند اما آیا بازیکنان تیم هم به اندازه شما برای نساجی دل می‌سوزانند، گفت: بارها در جلسات فنی به بازیکنان گفته‌ام که شما کجا بازی می‌کنید. تماشاگران این همه راه می‌آیند و ما را تشویق می‌کند اما امروز اسیر اشتباهات شدیم. بازیکنان مسئولیت دارند و باید مقابل این فشارها تحمل داشته باشند اما اگر بازیکنی نمی‌تواند این فشارها را تحمل کند همان بهتر که فوتبال بازی نکند. ما باید برای بازی با شهرخودرو آماده شویم و تیم را درست کنیم چرا که نسبت به هواداران وظیفه داریم. 
سرمربی نساجی در خصوص داوری بازی هم اظهار داشت: من به داوران خسته نباشید می‌گویم هر چند که شاید آنها هم اشتباهاتی داشته باشند اما ما هم اشتباه می‌کنیم. اشتباه جزو داوری است. و چند شب قبل دیدیم در بازی منچستر و منچستر سیتی داور روی ضربه پنالتی اشتباه کرد. گل دوم سپاهان به ما آفساید بود اما من همانجا به داوران خسته نباشید گفتم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴