تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۲۸
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری با هدف جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری ۲۰ و ۲۱ آذر در جزیره کیش برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغمجید ملانوروزی شامگاه یکشنبه در نشست خبری از برگزاری سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: قرار است در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های کیش سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور ۲۲ استان و سفرا و نمایندگان اعضا اکو و ۳ منطقه آزاد برگزار شود.
وی افزود: جزیره کیش به خاطر زیرساختهای هتلی و فرودگاهی که دارد، می‌تواند نقطه خوبی برای برگزاری رویدادهای مختلف باشد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد، بنابراین برگزاری این چنین رویدادهایی می‌تواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد.
ملانوروزی یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را ، ارتباط با همسایگان دانست و بیان کرد: ما با کشورهای عضو اکو ارتباطات خوبی داریم و تفاهم نامه‌هایی را امضا کردیم و در مسائل دین ، آیین‌ها و بسیاری از جشن‌ها بخصوص نوروز می‌توانیم کار کنیم.
وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم در جزیره کیش را معرفی سرمایه‌های کیش به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم بخصوص در حوزه سلامت عنوان کرد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است.
مدیرعامل شرکت دکوپاژ و مجری برگزاری این سمپوزیوم هدف از برگزاری این رویداد را جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای فعال کردن بخش گردشگری عنوان کرد.
علی رجب زاده سازمان اکو را یکی از سازمان‌هایی معرفی کرد که در این حوزه می‌تواند بیشترین کمک را به ایران کند و دو کشور ترکیه، پاکستان نیز از مهم‌ترین اعضای اکو و برای ایران قابل اطمینان هستند.
وی عنوان کرد: برگزاری این نشست تخصصی نقطه عطف دغدغه‌های موسسه فرهنگی اکو، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد کیش است.
گفتنی است، قرار است در این ۲ روز سُفرای کشورهای عضو اکو، مدیران کل استان‌ها، سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و دولتی و سرمایه گذاران جزیره کیش در نشست‌های تخصصی گرد هم آیند و اطلاعات و دانش خود را با هم به اشتراک گذارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما