کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهیدنباتعلى عیوضى: با خون خود درخت اسلام را آبیارى مى‌کنیم

18 آذر 1398 ساعت 13:50

شهیدنباتعلى عیوضى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ما با خون خودمان درخت اسلام را آبیارى مى‌کنیم، اى مادران و خواهران و برادرانی که مانع از رفتن فرزندانتان به جبهه می‌شوید این کار را نکنید مبادا امام حسین(ع) را برنجانید»


به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهیدنباتعلى عیوضى
بسم رب الشهدا              
به نام خداى بخشنده مهربان
ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
اى مردم مپندارید که آنهایى که در راه خدا جهاد مى‌کنند و کشته مى‌شوند مرده‌اند، آنان زنده هستند و در پیشگاه پروردگارشان روزى مى‌خورند
با سلام بر حضرت صاحب الزمان منجى انسانها مهدى(عج) و با درود بر نایب برحقش حضرت امام خمینى و با درود بر امت شهیدپرور ایران و با سلام بر شهیدان اسلام از ابتدا تا کربلا
وصیتنامه‌ام را آغاز مى‌کنم البته بنده خودم را در آن لیاقت نمى‌دانم که براى دیگران وصیتى بنویسم یا بگویم ولى بنا بر انجام وظیفه وصیت حقیرانه خودم را در روى کاغذ می‌نویسم.
اولین پیام من بر پدرم این است که پدرجان آفرین بر تو که چنین فرزندى را پرورش دادى که تمام جان و مال زندگى خودش را در راه خدا فدا مى‌کند؛ آفرین بر تو که بر هواى نفست غلبه کردى و نگذاشتى فرزند به راه منحرف کشیده شود، نگذاشتی که خداى ناکرده خداى خودش را از یاد ببرد و کارهاى زشتى که قابل قبول اسلام نباشد را انجام دهد.
پیام دیگر به مادر دلسوزم، مادرجان باز هم آفرین بر آن شیر پاکت که مرا سیر کرده است آفرین بر آن آغوش که مرا پرورش داده است آفرین بر آن ایمانى که بر من تاثیر گذاشته است.
اى پدر و مادر مهربانم امیدوارم انشاءالله اگر بنده به لطف عظمت خداى متعال به درجه رفیع شهادت رسیدم، ناراحت نباشید افتخار کنید که پدر و مادر شهید شده‌اید، اگر هم خواستید گریه کنید براى شهیدان کربلا گریه کنید.
پیام کوتاهى براى برادرم، برادرجان امیدوارم که انشاءالله از بنده ناراحت نباشید؛ سعى کن هر جا که پدر و مادرم مصلحت دانستند بمانی، مواظبت باش که خداى ناکرده راهت منحرف نشود.
پیام دیگر به همسرم، همسر عزیز و باایمانم؛ امیدارم از شهادت من ناراحت نشوید همانند حضرت فاطمه زهرا(س) در کارها و زندگى خود استوار باش، همسر عزیزم از تو خواهش می‌کنم مراقب باشی دو فرزند نورانى و پرعلاقه من به راه منحرف نروند، آنها را اسلامی تربیت کن، حسین و یوسف عزیزم را طوری تربیت کن که راه مرا که همان راه حسین(ع) است را ادامه دهند.
ما با خون خودمان درخت اسلام را آبیارى مى‌کنیم، اى مادران و خواهران و برادرانی که مانع از رفتن فرزندانتان به جبهه می‌شوید این کار را نکنید مبادا امام حسین(ع) را برنجانید.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408626

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408626/شهیدنباتعلى-عیوضى-خون-خود-درخت-اسلام-آبیارى-مى-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com