تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۰۸۵۶۹
همایش ترویج فرهنگ ظهور با عنوان نقد مدعیان دروغین مهدویت در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر در سطح منطقه غرب مازندران برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری همایش "نقد مدعیان دروغین مهدویت" در رامسر
به گزارش بلاغ، همایش ترویج فرهنگ ظهور با عنوان نقد مدعیان دروغین مهدویت به همت اداره تبلیغات اسلامی رامسر با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان  استانی و شهرستانی، مجموعه ها و هیئات فرهنگی و مذهبی در اردوگاه شهدای هفتم تیر  رامسر در سطح منطقه غرب مازندران برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام محمد شهبازیان از اساتید مهدویت شناسی ضمن طرح مباحث گوناگونی از موضوع مدعیان دروغین مهدویت بر هوشیاری و شناخت مردم نسبت به این گونه شبهات و اقدامات کاذبانه تاکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر نیز اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و ابلاغیه های ارسالی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی این اداره در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و همچنین مبارزه با مظاهر دروغین  آن که امروزه شاهد بروز و ظهور آن در اشکال مختلف در ایران و سایر جوامع اسلامی هستیم  اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان "مدعیان دروغین مهدویت" به صورت شهرستانی و میزبانی از علاقه مندان از شهرهای غرب استان مازندران کرده است.

حجت الاسلام حاجتی افزود:  در این راستا با تشکیل ستاد شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان و دعوت از دستگاههای مرتبط سعی کردیم تا با برنامه ریزی هر چه بهتر و دعوت از جامعه هدف از طیف های مختلف فرهنگی اجتماعی مذهبی اعم از خواهر و برادر در بر گزاری هر چه بهتر این برنامه اقدام کنیم.

این مسئول بیان کرد: همچنین با هماهنگی با مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و دعوت از استاد شهبازیان که هم دارای آثار ، مقالات و تالیفات زیادی  در این رابطه هستند و هم با شبکه های مختلف رادیو و تلوزیون همکاری دارند سعی کردیم تا کیفیت و اثربخشی این کارگاه را دوچندان کنیم.

 وی گفت: در پایان لازم است تا از مساعدت و پیگیری امام جمعه معزز شهرستان حاج آقا تقی پور که از ابتدا تا زمان اجرای کار در کنار ما بودند قدر دانی نموده و از ادارات و دستگاههای همکار مانند دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه رحمن، آموزش و پرورش و فرماندهی محترم سپاه رامسر و بسیج جامعه زنان تقدر و تشکر نمایم. از هیاتهای مذهبی که در این کار کمک کردند علی الخصوص هیات قمربنی هاشم ع و هیات حضرت رقیه س  و شورای هیات مذهبی و کانون مداحان شهرستان تشکر ویژه کنم.

در ادامه مهرعلیزاده کارشناس و مسئول فرق و ادیان مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران نیز اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در راستای گسترش و نشر معارف اهل بیت و مقابله با با فرق و نحله ها و جریان های انحرافی در قالب واحد فرق و ادیان مذاهب همایش و برنامه های توجیهی را به منظور روشنگری در حال برگزاری است.

وی افزود: در این کارگاه ها و همایش ها با دعوت از اساتید محترم از مراکز تخصصی همچون بنیاد مهدویت، مرکز تبلیغ اندیشه دینی از حوزه علمیه قم و مرکز انجمن کلام اسلامی از حوزه قم سعی داریم با افزایش آگاهی ها از نحله ها و فرقه های انحرافی هوشیاری مردم را نسبت به این اقدامات افزایش دهیم.

این کارشناس اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه بیان کرد: در سال جاری همانند سالهای قبل 9 کارگاه تخصصی برنامه ریزی شد که در سطح استان مازندران برگزار شده است که این همایش در رامسر نهمین کارگاه با محوریت شهرستان رامسر در غرب استان مازندران به انجام رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲